به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

یلدا٬ شب ما

سلام  

سلام به همه مردم ایران عزیزمون 

یه شب یلدای دیگه و یه سال دیگه کنار هم بودن..... 

شبی پر ستاره و پر از لبخندهای گرم برای همتون آرزو می کنم .... 

بهترین یلدا رو داشته باشین... 

شب همگی خوش و پر از شادی 

یلدا مبارک هم وطن

چرا این گونه باشیم....؟

وقتی تنهاییم  دنبال یک دوست می گردیم ....

وقتی پیداش کردیم دنبال عیبهاش می گردیم....

وقتی از دستش دادیم  دنبال خاطره هاش میگردیم ....

و باز تنهاییم....

helps from GOD

When GOD leads  u  to  the  edge  of  the  cliff,  trust  him  fully.

Only  one  of  the  2 things  happens;

Either  he  will  catch  u  when  u  fall

 Or

 he  will  teach  u  how  to  fly.

دلتنگی

واسه پر کشیدن من خواستی آسمون نباشی

حالا پرپر میزنم تا همیشه آسوده باشی

دیگه نه غروب پاییز رو تن لخت خیابون

نه به یاد تو نشستن زیر قطره های بارون

واسه من فرقی نداره وقتی آخرش همینه

وقتی دلتنگی این خاک توی لحظه هام میشینه

تو میری شاید که فردا رنگ بهتری بیاره

ابر دلگیر گذشته آخرش یه روز بباره

ولی من میمونم اینجا با دلی که دیگه تنگه

می دونم هر جا که باشم آسمون همین یه رنگه

نظر یک دوست برای مینا ـ یک خاطره

کاش می دانستی که به تو نگاه میکنم ولی نمی بینمت
کاش می دانستی روبرویم نشسته ای ولی مرا نمی بینی
و خیره به چشمانی هستی که تو را نمی بینند
و من منتظرم
منتظر صدایی که نمی شناسمش
به تو به افق به دور نگاه می کنم
به مردی که از پشت سر تو نمی گذرد
و به ما نگاه نمی کند
کاش می دانستی که من منتظرم
به تو به افق به دور که نگاه میکنم صدای نمیشنوم که مرا باز خواند
و من از تو بگذرم کاش می دانستی که من منتظرم
کاش می دانستی به دور به افق خیره ام
کاش می دانستی که نمی دانی به تو نگاه نمیکنم
کاش میدانستی منتظرم
منتظر کسی که مثل هیچکس نیست
کاش میدانستم که منتظری
منتظری که تورا ببینم
کاش میدانستم زمانی که پلکهایم را بر هم زدم مردی از افق از دور گذشت
کاش می دانستی که من منتظرم
کاش می دانستم که تو هم منتظری
کاش می دانستم که از تو گذشتم اما به افق به دور نرسیده ام
کاش میدانستم که دور چقدر دور است
کاش می دانستم که تو هم می روی و دگر باز نمی گردی
کاش می دانستم رفته ای دور
کاش می دانستم که دور دور است
کاش می دانستم که به افق به دور که نگاه نمی کنم دگر تو را هم نمیبینم
کاش می دانستم
که تو منتظر من بودی و من منتظر تو
کاش می دانستم که ما منتظر بودیم
کاش می دانستم
 

یکی از اساسی ترین توهم های ادمی
این است که گمان میکند عشق را میشناسد
به همین سبب از تجربه ی عشق عاجز است
هر کس میپندارد میداند عشق چیست
بنابراین.نیازی به تجربه ی ان احساس نمیکند
به همین دلیل عشق از دنیای ما قهر است
ما با عاشقانی ربه روییم که از عشق تهی اند
والدین تظاهر میکنند فرزندانشان را دوست دارن.
همسران تظاهر میکنند...
تظاهر وتظاهر
البته هیچ کس به عمد این کار را نمیکنند
بسیاری از انها نمیدانند که چنین میکنند
ای کاش از همان ابتدا ادم ها می اموختندکه
عشق برترین هنر زندگی است
به جادو میماند و معجزه میکند
ای کاش می اموختند که باید عشق را کشف کرد
باید برای کشف ان زحمت کشید
باید به ژرفای ان رفت و شیوه های ان را اموخت
عشق هنر است
عشق ورزیدن.مهارت نیست
بلکه امکانی بلقوه در همگان است 

 

 

 

عشق بی هوس

  یه روز می خوام گذر کنم از کوچه دلواپسی
    شیشه غم رو بشکنم فرار کنم از بی کسی
    می خوام که قلب خسته ام اسیر این و اون نشه
    این دلک شکسته ام مشکل دیگرون نشه
    دلم می خواد نظر کنم به عشق های بی هوس
    سر بزنم به اسمون حتی به قدر یک نفس