به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

یک حرف ماندگار

هنگامی که دری از خوشبختی به روی ما بسته میشود ، دری دیگر باز می شود ولی ما اغلب چنان به دربسته چشم می دوزیم که درهای باز را نمی بینیم

رمان

تو کتاب قصه ی ما . این رمان عاشقانه

سهم تو تمام من بود . سهم من اوج ترانه

آخرین فصل کتابو کسی باورش نمی شه

خودتم فکر نمی کردی که بری واسه همیشه 

آخر قصه چه بد بود . یه سفر به خیر ساده

  من و انتظار ممتد . تو و بی مرزی جاده

وقت معراج ترانه . تو واسم قوت بالی

حالا تو هق هق گریه م  جای شونه ی تو خالی

خاطره هاتو نگه دار !   ای مسافر !   به سلامت  !

یکی اینجا چش به راته حتا تا روز قیامت

فکر من نباش  ! ستاره  !  قدم آخر و بردار

خودتو مثل یه آواز توی حنجره م  نگه دار

زندگی همینه ! خاتون ! هر رفیق یه نردبونه

جای من خاک زمینه . جای تو تو آسمونه 

تو نموندی اما اسمت تا ابد قله نشینه

تقصیر تو نیست عزیزم  !   رسم روزگار همینه

خطای سفید جاده  می گن از تو دورم اما

وقتی چشمامو میبندم  می بینم که  با همیم ما

خاطره هاتو نگه دار !   ای مسافر !   به سلامت  !

یکی اینجا چش به راته حتا تا روز قیامت

Interview with god

Interview with god

گفتگو با خدا

I dreamed I had an interview with god

خواب دیدم در خواب با خدا گفتگویی داشتم

So you would like to interview me? (God asks)

حدا گفت:پس می خواهی با من گفتگو کنی؟

If you have the time (I said):

گفتم: اگر وقت داشته باشید

God smiled

خدا لبخند زد

My time is eternity

وقت من ابدی است

ادامه مطلب ...