به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

شور عشق

ندونستم عزیزم

یه روز از همین روزا 

ما رو از هم میگیره 

روزگار بی وفا

سهم من از عشق تو 

تلخی فاصله شد

سهم تو از عشق من

شور عشقی تازه شد

اگه میدونستم عزیزم

قسمتمون میشه جدایی 

دنبال رد پات میرفتم 

تا بدونم که تو کجایی

اگه میدونستم زمونه

با من و دل نامهربونه

نمیذاشتم حتی یادت 

توی خاطرم بمونه

....

گاهی وقتا یه کارایی میکنم که خودم هم نمیدونم چرا این جوری شد

ولی نتیجه بدی ندارن بیشتر اوقات

مثل امروز که نمی خوام برم کلاس اونم بی دلیل

خوب برای هر کسی پیش میاد یه وقتایی از درس خوندن بدش بیاد

سالگردی شاد

سلام

چون همیشه عادت داشتم شادیهامو قسمت کنم با دوستام 

امروز هم که سالگرد یکی از شاد ترین روزهای زندگیم هست رو با شما تقسیم میکنم

سالگرد ازدواج خواهرم با برادر صمیمی ترین دوستم 

البته ماجرایی داشت این ازدواج ولی یکی از زیبا ترین خاطرات من شد با این که خودم حضور نداشتم توی مراسمشون

اخه بیمارستان بستری بودم بخاطر تصادف و بی احتیاطی خودم توی رانندگی....

باید فراموش کنیم

واسه من گل نفرست دیگه دوست ندارم
نمی خوام گذشته ها رو باز به خاطر بیارم
میدونی میون ما هر چی بود گذشت ورفت
اون بهار اشنایی خیلی زود گذشت و رفت
دیگه از دوست دارم حرفی نزن
اخه عشقی نیست میون تو و من
منو تو بنده ی این ما و منیم 
اما عشق یعنی با هم یکی شدن


از دلم میپرسم ایا تو رو میبینم دوباره
میپیچه صدات تو گوشم که با خنده میگی اره
خنده های تو فریب گریه های تو دروغ 
تو چی بودی واسه من یه چراغ بی فروغ


دیگه از دوست دارم حرفی نزن
اخه عشقی نیست میون تو و من
منو تو بنده این ما و منیم 
اما عشق یعنی با هم یکی شدن

با این اهنگ همه خاطره دارن یه عده خاطرات شیرین یه عده هم به یاد جدایی و تلخی ها میافتن 
ولی واسه من تداعی روزهایی ار زندگیم هست کنار ادمی که میمردم براش ولی اون با این که عاشق بود .....
حالا باید خیلی راحت از کنار هم بگذریم مثل این که هیچ وقت همو نمیشناختیم اون هم به خاطر خود خواهیامون
بخاطر این که شاید گذشتن زندگی اون یکی رو بهتر کنه ....
بعضی وقتا خاطرات زنده میشن مثل صحنه نمایش....
ولی دیگه هیچی به حالت اولش بر نمی گرده
 و ما دیگه اون ادمهای قبل نیستیم .................. 
و باید فرامووش کنیم .....

به یاد منه

 خیلی جالبه این قدر به یاد من بوده که حتی ازجعبه دستمال کاغذی هم اسم من هم عکس گرفته

همترانه

رفتی و خاطره های تو
 نشسته تو خیالم
بی تو من اسیر دست
 ارزوهای محالم
یاد من نبودی اما
 من به یاد تو شکستم
غیر تو که دوری از من 
دل به هیچ کسی نبستم
همترانه یاد من باش 
بی بهانه یاد من باش
وقت بیداری مهتاب 
عاشقانه یاد من باش
اگه باشی با نگاهت
 میشه از حادثه رد شد
میشه تو اتیش عشقت
 گر گرفتنو بلد شد
اگه دوری اگه نیستی 
نفس فریاد من باش
تا ابد تا ته دنیا 
تا همیشه یاد من باش