به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

امان از دل......

ندونستی که بعد از تو چراغ خونه خاموشه
گلهای خونه پژمرده همه حرفا فراموشه
امید با تو بودن هم درون سینه ام مرده
تو را داشتن تو این دنیا چه ساده پیشم افسرده
هنوز عطر نفسهاتو فضای خونه پر کرده
دل عاشق من اینجا بدون تو پر از درده
بیا برگرد دلم تنگه گلهای خونه بی رنگه
چه سخت منتظر موندن دلم بدجوری دل تنگه
تو که رفتی و نموندی درد عشقم رو نخوندی
این صدا پر از ترانه قلب خستمو سوزوندی
کاش می شد قصه عشقم با تو دنباله بگیره
هر چی دیوار جدایی بین ما دو تا بمیره
هنوز عطر نفسهاتو فضای خونه پر کرده
دل عاشق من اینجا بدون تو پر از درده
بیا برگرد دلم تنگه گلهای خونه بی رنگه
چه سخت منتظر موندن دلم بدجوری دل تنگه


امان از دل...........

خدای من امان از دل............

:-)

سنگ در برکه می اندازم و می پندارم، با همین سنگ زدن ماه به هم می ریزد، کی به انداختن سنگ پیاپی در آب، ماه را می شود از حافظه ی آب گرفت؟!.. 

رویا

  توی خواب و توی رویا ، رو دلم تو پا گذاشتی
  اینجا تو بیداری اما ، دلمو تنها گذاشتی 
   
  اومدی قدم گذاشتی تو به آرومی تو دنیام
  به همون لطافتی که ، گم شدی تو خواب و رویام 
   
  اومدی مثل پرنده ، روی بوم من نشستی
  دل من قفس نبود که ، پس چرا اونو شکستی
   
  اومدی مثل کسی که می تونست ترانه باشه
  واسه زنده بودن من ، بهترین بهانه باشه
   
  اومدی شدی کسی که تا همیشه بهترینه
  ولی افسوس که نموندی ، آخر قصه همینه
   
  اومدی مثل یه صوفی با نگاهی خیلی ساده
  حتی ذره ای نگاهت از سر چشام زیاده
   
  اومدی مثل یه خورشید با یه نور ارغوانی
  اما بی تو تنها موندم ، تو بهار نوجوانی


من میتونم

هنوز هم میشه از صفر شروع کرد 

هنوز هم می تونم بهترین باشم 

با یه بار شکست  کم نمیارم نمیذارم اونایی که شکستنم رو میخوان شاد بشن 

و سعی میکنم با همین شکست موفق تر از قبل به مسیر زندگیم برگردم

اینو مطمئنم که می تونم

پس پیش به سوی یه راه جدید 

کینه

تا حالا هر کسی هر جوری ناراحتم کرده بود از کنارش به سادگی رد شدم و کینه ای به دل نگرفتم

ولی حالا همین جا قسم میخورم که از کسی که نتیجه 2 سال تلاشم رو نابود کرد بد جوری انتقام بگیرم

حتی اگه یه روز به پایان زندگیم مونده باشه این چیزایی رو که به خاطر من بدست اورده  رو ازش میگیرم

دیگه محاله بدی ادما رو با خوبی جواب بدم

اینا رو نوشتم تا خودم فراموش نکنم که کینه هم چیز خوبیه