به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

سال نو

بر ما سالی گذشت 

بر زمین گردشی

و بر روزگار حکایتی...

امید که ان کهنه 

رفته باشد به نیکویی ....

و این نو 

همی اید به شادی....

سال نو  مبارک

سالی که گذشت

 داره تموم میشه 

ولی سال خوبی بود

خیلی خاطره های خوب داشتم 

 با این که چند تا اتفاق خیلی بد هم افتاد 

ولی حالا میبینم که بزرگ شدم 

دیگه مثل قبل مشکلات کوچولو از پا در نمیاره منو

یه شروع جدید

یه سال جدید

سالی که می تونه سرنوشت ساز باشه 

درست مثل این سال که تموم شد

اگر بخوام یکی از بهترین روزهای امسال رو بگم  میگم 6 ابان اخه هم تولد بهترین دوستم توی اون روز بود هم این که خودم یه تصمیم بزرگ واسه زندگیم گرفتم که تونستم به خواسته هام برسم

و بد ترین روز 

شاید چند هفته ازش بگذره ولی هرگز از ذهن من پاک نمیشه 

تمام خاطرات 4 سال لیسانس رو در کنار دختری گذروندم که حالا دیگه بین ما نیست 

ولی محاله روزی  برسه که مینا مریمش رو فراموش کنه

خدایا از این که به من فرصت دادی تا توی این سال خیلی  از اشتباهاتم رو جبران کنم ممنونم

و اگه باز هم فرصتی داشته باشم نهایت سعی خودم رو میکنم که بهترین باشم

پیشاپیش یه سال پر از شادی برای همه شما دوستای خوبم میخوام از خدا جونمون

جالب ترین اتفاق امروز

گاهی کسایی که انتظار نداریم بیش از اندازه شادمون میکنن 

و گاهی

اونایی که واقعا منتظرشون هستیم نا امیدمون میکنن 

درست مثل امروز

همه کسایی که انتظار نداشتم  کنارم بودن

و اونی که منتظرش بودم فراموش کرده که امروز چه روزی هست 

واسه همین تصمیم گرفتم دیگه هیچ وقت انتظار ی ازش نداشته باشم

روز تولد ماهی خانوم

اینم کیک تولد مینا

امسال به خاطر حضور دایی جونم مهمونی تولدم چند روز قبل بود 

به هر حال 

تولدم مبارک 

مگه نه؟

فانوس

من سکوتم تو ترانه ، من یه فانوس تو زبانه

.

.

.

من یه زخمم تو یه مرحم ، من به ندرت تو دمادم

.

.

.

من یه عکس پر غبار ، از یه ترانه ساز لال

.

.

.

من و تو دو تا عروسک ، با چشای تیله ای
من و تو زندونی ، خاطره های پیله ای

.

.

.

 دوست خوبی گفت دل نبند  و این بهترین نصیحت بود و بهترین هدیه برای این روزهای من


شانس

یه نگاه آره یه نگاه ، دوست دارم من بخدا 
یه ستاره یه صدا ، من نمیشم از تو جدا

یه نفر آره یه نفر ، دل و با خودت ببر
یه پری آره یه پری ، تو از همه عالم سری

عشق منی تو عمر منی
هر جا باشم توی قلب منی

روی لب هام فقط اسم تویه
تو حس خوبه عاشق شدنی

عشق منی آره عمر منی
آره دوست دارم و تو مال منی

عشق منی عمر منی
یادت باشه تو خیال منی

هر جای دنیامی ، تو شانس فردامی
مثل فرشته ها ، هر شب تو رویامی

همه ی باورم از تو نمی گذرم
تو حس خوبه لحظه هامی

هر روز و هر لحظه تو رو می بینم و
تو فکرم دستات و بازم می گیرم و

چشمام می بندم ، یادت می افتم و
آره تو همیشه باهامی

عشق منی تو عمر منی
هر جا باشم توی قلب منی

روی لب هام فقط اسم تویه
تو حس خوبه عاشق شدنی

عشق منی آره عمر منی
آره دوست دارم و تو مال منی

عشق منی عمر منی
یادت باشه تو خیال منی

عشق منی آره عمر منی
آره دوست دارم و تو مال منی

عشق منی عمر منی
یادت باشه تو خیال منی

عشق منی