به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

هرگز

هرگز یه قطره دریا نمیشه ..........

درست مثل من که هر چی سعی  می کنم دریا رو در اغوش بکشم  ولی ...

کاش دل ها آنقدر خالص بودند که دعاها قبل از پایین آمدن دست ها مستجابت می شد

.

.

.

کاش فریاد آنقدر بی صدا بود که حرمت سکوت را نمی شکست

این جمله ها رو توی بلاگی خوندم که روزگاری سعی میکردم  همراه با گذشته این بلاگ رو  هم فراموش کنم 

ولی.......

افریننده ممکن 

از نهایت محالی

ای کاش.........

روزشمار

روزشماری به پایان یک فصل دیگر از  زندگی من

همراه با شادی بی انتهای من و شروع یه استراحت هر چند کوتاه 

6 روز به انتها

شونه های امنت رو با دنیا عوض نمیکنم

وقتی میخوام بگم ولی  انگاری که لبهام به هم دوخته میشن 

 اشکام خود به خود جاری میشن  وجز شونه های امن تو جایی نیست که بتونم راحت گریه کنم 

دلم گرفته

دوباره هوای تو رو داره

چشمای خیسم واسه ی دیدنت بیقراره 

این راه دور هم خبر از دل من که نداره

آروم ندارم

یه نشونه میخوام واسه قلبم.....

امتحان عشق



در امتحان عشق

من مانده ام ویک برگه سفید!!

یک دنیا حرف ناگفتنی...

ویک بغل تنهایی ودلتنگی...

درددل من در این کاغذ کوچک جانمیشود!

در این سکوت بغض آلود...

قطره کوچکی هوس سرسره بازی میکند!

وبرگه سفیدم

عاشقانه قطره را در آغوش می کشد!

عشق تو نوشتنی نیست...

در برگه ام کنارآن قطره

یک قلب کوچک می کشم!

وقت تمام است .


برگه ها بالا...