به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

بی تو ...

من که همیشه عاشق اهنگ ها و القای احساس   توی اهنگ های قمیشی  بودم

این اهنگ بهترین لحظه ها رو برام ساخت با اولین بار شنیدن 

باز هم همون احساس که اهنگ همترانه به من داد 

ولی هزازان بار قویتر 

 باورم نمیشه که بازم دارم گریه میکنم  

» ترانه : بی تو
» خواننده : سیاوش قمیشی
» ترانه سرا : شایان جعفر نژاد 
» آهنگساز : سیاوش قمیشی
» تنظیم کننده : خشایار احمدی

دو دریچه دو نگاه دو پنجره دو رفیق دو همنشین دو حنجره
دو مسافر تو مسیر زندگی دو عزیز دو همدم همیشگی

  * * * * *

با هم از غروب و سایه رد شدیم قصه ی عاشقی رو بلد شدیم
فکر می کردیم آخر قصه اینه جز خدا هیچکی ما رو نمی بینه

  * * * * *

دو غریبه دو تا قلب در به در دوتا دلواپس این چشمای تر
دوتا اسم دو خاطره دو نقطه چین دوتا دور افتاده ی تنها نشین

  * * * * *

عاقبت جدا شدن دستای ما گم شدیم تو غربت غریبه ها
آخر اون همه لبخند و سرود چشم پر حسادت زمونه بود

  * * * * *

دو غریبه دو تا قلب در به در دوتا دلواپس این چشمای تر
دوتا اسم دو خاطره دو نقطه چین دوتا دور افتاده ی تنها نشین

ادمهای....


چقدر حقیرند مردمانی که نه جرأت دوست داشتن دارند ، نه اراده‌ی دوست نداشتن ، نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن، با این حال مدام شعر عاشقانه می‌خوانند

چه میشد

تو دریایی و من ماهی تنها
چه دور دور این ساحل ز دریا

دلم دریایی از شوق رسیدن 
شنا در آسمان – آبی پریدن 

کجای جنگل از بوی تو خالیست 
همان جا بوی گل های خیالیست 

در آن شبها که می روید گل نور
که می آید نوای بلبل دور

زن چوپانی ام سر در گریبان 
که می خوانم ز اشکم قصه ی شور

دلم ابر غم و یاد تو باران
بتاب ای مه به ساق سبزه زاران

چه می شد ابری از آغوش بودم
به چشمت شعله ای خاموش بودم

تو آتش بودی و من ساق افرا
به شب میسوختم تا صبح رویا

چه میشد ماه من - مهتاب باشی
چو رویا در امیدم - خواب باشی 

به خط پنجه ام نقش تو پیدا
به لب هایم تبی بی تاب باشی

...

ناتانائیل:

ای کاش اهمیت در نگاه تو باشد نه در آن چیزی که به ان می نگری.

(کتاب مائده های زمینی اثر آندره ژید)

لحظه دیدار

یه ترانه بوی دریا 

یه ستاره بوی بارون

یه نفس هوای خونه 

یه اذان ته خیابون

 من تمام خاطراتم 

کنج یه کاسه آبه

زنده میشه باز دوباره

مثل شیرینی خوابه

وقتی که دلم میگیره

از تو پنجره نگام کن

با نگاه پشت شیشه 

از ته دلت دعام کن

 دستتو بذار رو قلبم 

بذار قلبم جون بگیره

یه نفس بده به ابرا

که شاید بارون بگیره

 مثل شیرینی خوابه

مثل گل لای کتابه

هر دقیقه تو نفسهام

عطر گیسوی گلابه

کوچه باغ بچگی هام

 بوی کاه گل روی دیوار

 زنده میشن همه این بار 

توی لحظه های دیدار

من این اهنگ رو باکمی تغییرات دوباره شنیدم و اینجا گذاشتم تا شما هم بشنوید 

ولی اگه اون اهنگی  که متنش رو  نوشتم رو دوست دارین  از  

iromusic.com

دانلود کنید البوم مازیار فلاحی رو