به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

آدم ها

آدما کلا دو دسته ان ، یا زرنگن یا ساده
ساده ها واسه زرنگا ، سوژه ی سوء استفاده
یکی ساده اس مثل من ، همش فکر دیگرون
یکی زرنگ مثل تو ، تو نخ کندن از این او اون ، تو نخ کندن از این و اون
یه آسمون آبی ، سقف اتاق منه
شبای من پر خورشید ، مثل روزام روشنه
یه آسمون آبی ، سقف اتاق منه
شبای من پر خورشید ، مثل روزام روشنه
آی ساده ها ، زرنگا ، که با هم قهرین همیشه
دنیا بدون خنده ، شوخی سرش نمیشه
فکر یه لقمه نونیم ، فکر کرایه خونه
بابا اونی که اون بالاس ، روزی رو می رسونه ، خودش روزی رسونه
یه آسمون آبی ، سقف اتاق منه
یه آسمون آبی ، سقف اتاق منه
شبای من پر خورشید ، مثل روزام روشنه

یه آسمون آبی ، سقف اتاق منه
شبای من پر خورشید ، مثل روزام روشنه

یه آسمون آبی ، سقف اتاق منه
شبای من پر خورشید ، مثل روزام روشنه

یه آسمون آبی ، سقف اتاق منه
شبای من پر خورشید ، مثل روزام روشنه

آدما کلا دو دسته ان ، یا زرنگن یا ساده
ساده ها واسه زرنگا


 

نظرات 4 + ارسال نظر
عباس 4 شهریور 1389 ساعت 07:47 ب.ظ http://without-love.blogsky.com/

سلام
مینا خانم وبلاگتون رو لینک کردم.
شما هم اگر خواستید لینک کنین
ممنون


سلام
بله حتما

پریسا 4 شهریور 1389 ساعت 09:18 ب.ظ http://sharghfood.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی قشنگی دارید.اگه مایل به تبادل لینک هستید منو میتونید به اسم هوشنگ ابتهاج لینک کنید و بهم خبر بدین که شما رو به چه اسمی لینک کنم

حسن 5 شهریور 1389 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.makhmal.blogsky.com/

سلام
نماز وروزه هاتون مورد قبول درگاه خداوند

یه سری به ما بزنید
آخرین مطلبم درباره استاد آواز ایران ، استاد شجریان هست
ممنون میشم نظر بدید


چشم

عباس 6 شهریور 1389 ساعت 01:32 ب.ظ http://without-love.blogsky.com/

خیلی خب بیا بیرون بابا ....

مینا جون خوبی آبجی جونم؟
من تو آلبوم یگانه از ضربان معکوس خیلی خوشم اومد فک کنم بهترین تراک سال باشه.

اگه فرصت داشتی یه سری هم به داداشت بزن مرسی

سلام
خوبم داداشی
منم خیلی دوست دارم ضربان معکوس رو
ولی این اهنگ رو به خاطر همین اخرش گذاشتم



خیلی خب بیا بیرون بابا........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد