به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

س.گ.ل.ل

خوشبخت کسانی که عقلشان پاره سنگ میبرد. چون ملکوت آسمان مال انهاست

انجیل ماتئوس5_3

آسمان که معلوم نیست ، ولی روی زمینش حتما مال آنهاست 

دو هزار سال بعد اخلاق ، عادات ، احساسات و همة وضع زندگی بشر به کلی تغییر کرده بود . آنچه را عقاید و
مذاهب مختلف در دو هزار سال پیش به مردم وعده می داد ، علوم به صورت عملی در آورده بود . احتیاج
تشنگی، گرسنگی ، عشق ورزی و احتیاجات دیگر زندگی برطرف شده بود ، پیری ، ناخوشی و زشتی محکوم
انسان شده بود . زندگی خانوادگی متروک و همة مردم در ساختمانهای بزرگ چندین مرتبه مثل کندوی زنبور
عسل زندگی می کردند . ولی تنها یک درد مانده بود، یک درد بی دوا و آن خستگی و زدگی از زندگی بی مقصد و
بی معنی بود .

اغاز کتاب س. گ. ل . ل اثری بسیار زیبا از صادق هدایت 

من همیشه نوشته های این نویسنده رو دوست داشتم و دارم 

نظرات 4 + ارسال نظر
MyTheme 16 شهریور 1389 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

صابر 16 شهریور 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

یک درد بی دوا و آن خستگی و زدگی از زندگی بی مقصد و
بی معنی بود .

سلام مینا جان...اول ببخش چند روزی درگیر بودم نتونستم سر بزنم

این درد مشترک.....مثل خوره افتاده به جونم... صابر همیشه از شما دوستای خوبش خیلی چیزا یاد گرفته

باور می کنی از تک تک کلماتی که می نویسید یه جورایی بیرون می کشم کلمات خاص رو دوباره می خونم و درکشون می کنم

دست نوشته شما هم که همیشه حرف دل منه خوب درکش می کنم بدجوری....

میناجان باشه صابر همان میشه و هست..... حداقل وقتی توی وبلاگ شما نظر میدم خود خودم هستم.

قربانت

سلام صابر جان
حالت چطوره؟
این چه حرفی هست که میزنی
همه ما درگیری های خاص زندگی و کاریمون رو داریم

این درد مشترک همه ماست و امیدوارم بتونیم یه راه براش پیدا کنیم
خوشحالم از این که یه نفر هست که مثل من تک تک این کلمات رو برای خودش انالیز میکنه و براش مهمه



خوبه که همیشه خودمون باشیم
خود خود خودمون

خدا همین نزدیکی هاست 19 شهریور 1389 ساعت 12:25 ق.ظ http://kumail.blogsky.com

سلام

عید سعید فطر رو تبریک عرض می کنم

شاد باشید.

سلام
عید شما هم مبارک

سعید 20 شهریور 1389 ساعت 08:04 ب.ظ

این روزها همه دلشون میخواد منو متهم کنن! و بگن من عامل همه ناکامی هاشون بودم!

نه عزیزم تو عامل ناکامی هیچ کسی توی زندگیش نیستی
تو داری واسه خودت زندگی میکنی
پس کاری به کارشون نداشته باش و از زندگیت لذت ببر

تو توی هیچی متهم نیستی
توی هیچ چی


متهم اصلی توی هر اتفاقی خود ما هستیم نه هیچ کس دیگه ای و نه تو

مراقب خودت باش اسمونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد