به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

دلتنگ تر از همیشه

شاید یه روزی این شعر رو که امشب نوشتم توی دفتر اشعارم کامل کنم ولی حالا اول راه ایستادم

کوله بارم تهی از نور 
تهی از عشق 
من همه مست خیالم با تو 
مست از تاریکی 
مست از عشق نهانی 
که به دارم اویخت 
و دوباره تنها 
باز هم اول راه 
....

نظرات 3 + ارسال نظر
وبساز 29 شهریور 1389 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

جاده ی زندگی نباید صاف و مستقیم باشد و گرنه خوابمان می گیرد دست اندازها نعمتند
میدونی؟ اگه صخره و سنگ تو مسیر رودخونه نباشند صدای آب اصلا قشنگ نیست.......

راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

اگه غمگین بودی واحتیاج به درد دل داشتی خبرم کن.بهت قول نمیدم بخندونمت ولی این قول رومیدم که باهات گریه کنم

یک نفر . . .
یک جایی . . .
یک وقتی . . .
تموم رویاش . . .
لبخند تو بودی . . .
پس یک جایی . . .
یک وقتی . . .
با یک لبخند یادش کن

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک


ممنونم

فرهاد 30 شهریور 1389 ساعت 09:35 ق.ظ http://malcolmx.blogsky.com

سلام

این مستی که به عنوان مثال آوردید؛ واقعا دور باطله؛ هی می‌خوری و مست می‌شه و فکر می‌کنی چیزی رو که می‌خوای داری و دوباره از مستی که میفتی می‌بینی ای بابا نبود اون چه فکر می‌کردی بود و باز نمی‌فهمی که نباید بخوری و باز می‌خوری و فکر می‌کنی ...

با توجه به توضیحات بالا و متن شعرتون یا بازم مثل همیشه من معنی شعر رو نفهمیدم (معمولا من شعر و البته خیلی چیزهای دیگه رو متوجه نمی‌شم.)َ یا به نظرم از نظر مفهومی تناقضاتی تو شعرتون هست!!!

همه دوستای من میدونن که باید از توی شعرای من یه چیزی رو بکشن بیرون و بعد روش بحث کنیم تا نتیجه این باشه که ما نظرات هم رو بپذریریم درست یا غلط

نه شما درست متوجه شدین
مستی من اینجا از تکرار شدن یه اشتباه اومده
اشتباهی که باعث شکست شده انتخاب معشوق اشتباه بوده
پا گذاشتن توی تاریکی مسیری که انتهای نامعلومی داره
و حالا تنها باید یه راه رو از اول شروع کرد
این بار بی امید از داشتن کور سویی از نور
شناور در دریایی از خاطرات خوب و بد


با نظرتون در مورد این نوع مستی کاملا موافقم
متشکرم از این که به دیدنم اومدین

سارا 6 آذر 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://rokhsar.blogsky.com

مطلب زیبایی بود
وبلاگ خوبی داری موفق باشی .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد