به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

تبریکی دوباره به دوستی عزیز برای مینا

سال پیش می خواستم اولین و اخرین کسی باشم که تولدت رو با تو جشن میگیرم

به خاطر همین به تعداد شمع هایی که باید روی کیک تولدت می ایستاد از یه هفته قبل بهت تبریک گفتم تا اون روز  یعنی یه روزی مثل امروز 

ولی امسال حتی اگه می خواستم هم نمیتونستم یه کار فوق العاده انجام بدم تا تو بهترین لحظه ها رو کنار من داشته باشی 

معذرت میخوام از این که دوست خوبی نبودم 

 روزهات پر از شادی باشن 

تولدت مبارک 

در ادامه: از همه دوستای خوبی که به دیدنم میان خواهش میکنم با من هم صدا شین و تولد این پسر دوست داشتنی رو تبریک بگین بهش تا من هم یه لیست فوقالعاده از تبریک بهش هدیه بدم

نظرات 7 + ارسال نظر
لیوسا 6 آبان 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://memorialist.blogsky.com

تولدش مبارک.


مرسی

صابر 6 آبان 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام بر مینا گرامی و دوست عزیزت

دوست جان اول اینکه تبریکم را بپذیر بخاطر اینکه یار و دوستی مهربانی چون مینا خانم داری

دوم تبریکم را بپذیر را هر لحظه امیدوارم از نو متولد شوی و در ذهنت هزاران افکار زیبا پرورش یابد

سوم تبریکم را بپذیر که من افتخار تبریک گفتنت را دارم

چهارم تبریکم را بپذیر برای تولدت که امید آنکه هزاران روز را بدین گونه زیبا پشت سر بگذاری

و در آخر این دوستی هاست که می ماند قدر یکدیگر را بدانید مبادا لحظه ای حرفی سخنی به دلتان نشیند و باشد آغاز سوء تفاهمی

تولدت مبارک

Reza 6 آبان 1389 ساعت 02:21 ب.ظ http://Rahva.mihanblog.com

چقدر دلم خاطره ساختن می خواد...

خاطرات جدید می خواد... ازاونایی که به یادشون بیاری و هی دلت بخواد واسه همه تعریف کنی... چقدر دلم کسی رو می خواد تا خاطرات مشترک رو با هم زیر و رو کنیم...
الهی .........[گل]

الهی

سپهر 6 آبان 1389 ساعت 08:46 ب.ظ

چه خوب که اینجایی!
خوشحالم زیاد
خیلی



تولدت مبارک دوست اسمونی من

بهار 7 آبان 1389 ساعت 11:39 ق.ظ

سلااااااااااام مینا جووووووووونم:-*
نمیدونی چقدر خوشحال شدم این پستتو دیدم
کجا بودیییییییییی عزیز؟
{ تولدش مبارک:-) }

اره تولدش مبارک
من یه جایی بودم که امیدوارم هیچ کس حتی از یه کیلومتری اونجا رد نشه

سپهر 8 آبان 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

میبینی من و بهار خیلی نگران تو بودیم !

شهرام 3 آذر 1389 ساعت 11:44 ق.ظ

منم یه غریبم که از اینجا رد شدم و از طرف همه رهگدرا تولدشو تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد