به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

..........از خودم متنفرم

خدایا 

خدا جونم 

میشنوی صدامو 

میبینی اشکامو 

اخه چرا 

چرا ؟

کاش جوابمو میدادی 

دلم گرفته 

دلم از خودم گرفته 

چرا باید به کسی که ارزو دارم کنارم بمونه بگم که باید برم وقتی با تمام وجود میخوام پیشم بمونه

 بگو 

به من جواب بده 

بگووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اخه چرااااااااااااااااااااااا

چطوری میتونم قلب شکسته خودم رو ببخشم

کاری کردی که از خودم متنفرم 

این جوری بنده هات رو دوست داری؟

من دوسش دارم 

دوسش دارررررررررررم 

نظرات 6 + ارسال نظر
بهار 27 بهمن 1389 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.girllown.blogsky.com

دوست داشتن

زبان ٬

زمان ٬

راه ٬

دلیل٬

نشانه نمی خواهد که

دل می خواهد
بهم سربزن

همه اینا رو که گفتی میخواد اگه بخوای منطقی یه نفر رو دوست داشته باشی

ابراهیم 27 بهمن 1389 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.japelgroup@yahoo.com

بابا مگه نمیبینی خدا گوشش به این حرفا بده کار نیست
سرش شلوغه و گرفتاریش بیشتر از اونیه که بخواد به عاشقا و گرفتارا و مصیبت زده ها و اسیرا و مظلومین و آواره ها و آدمای درب و داغون برسه ...!!!
این دری که داری میکوبی کسی توش نیست ...
خودت باید حلش کنی مهربون
...


حلش کردم
واسه همین الان حالم بده
عذاب وجدان دارم

سعید 28 بهمن 1389 ساعت 01:02 ب.ظ

از کی مینویسی! چته باز ماهی خانووووم!؟



فقط میدونم دلم تنگه
تو که میدونی از کی مینویسم
نمی دونی؟


_$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_(▒)(█)(▒)
____$$____(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
$$
_$
_$$___(▒) (▒)
__$$_(▒)(█)(▒)

سلاااااااااااااااااااااام دوست من

وبلاگ زیبایی دارید ...

خوشحال میشم به من هم سری بزنید

منتظرتون هستم

گل گندم 7 اسفند 1389 ساعت 05:39 ب.ظ http://mazraesharghi.blogfa.com

آخی چرا خوب باید بری

یه اشنا 7 اسفند 1389 ساعت 09:30 ب.ظ

همتون کافر شدید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد