به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

اتاق یخ زده

یه بوم خالی و سفید
توی اتاق یخ زده
جلوش یه مشت رنگ سیاه 
با یکی که حالش بده

دراز شدم کف اتاق
پنجره ها تا ته بازن
تو دنیایی که من توشم
خرسا به موشا می بازن

میرم سراغ بوم و رنگ
شروع میشه دوباره جنگ
من‏ و قلمو باهمیم
میون این اتاق تنگ

اول صداتو می کشم
بعد میرسم به خندهات
حقه‏‏ هاتم رو می کنم
بعد وا می مونم تو نگات

دوتا نگاه خمار و خواب
یکم غرور، یه ذره منگ
نه نمیشه، در نمیاد
یه جاش بدجور می زنه لنگ

یه بوم خالی و سفید
توی اتاق یخ زده
جلوش یه مشت رنگ سیاه 
با یکی که حالش بده

یه سطل رنگ از تو حیاط
ورمیدارم میام بالا
همشو میریزم رو بوم
آها... همین ِ...شد حالا

دیگه تموم کار من
میزنم بیرون از خونه
حالا دیگه یه رهگذر 
حالش بده، شعر می خونه

نظرات 2 + ارسال نظر
Seven Store 14 اسفند 1389 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.7store.ir

Salam
Webloget Kheili Ghashange
Behet Tabrik Migam
Agar Mayel Be Tabadol Link Hasti Aval Mano Ba Esme Foroshe Anvae Film Bazi Va Narm Afzar Arzan Link Kon Bad Behem bego Ta Linket Konam
Addres Site Manam Ine
www.7store.ir
Mer30

علی 21 اسفند 1389 ساعت 02:29 ق.ظ

سلام
واااااای من چقدر دنبال این آهنگ گشتم تا بالاخره تو وبلاگ شما شعرشو دیدم ..واقعا چند ساله دنبالشم ولی نه اسم خوانندشو میدونم نه اسم آهنگو....این آهنگو میگم:
دیگه از دوست دارم حرفی نزن
اخه عشقی نیست میون تو و من
منو تو بنده این ما و منیم
اما عشق یعنی با هم یکی شدن
اگه میشه لطف کنین اسم آهنگ و خوانندشو بگین

واسه من گل نفرست دیگه دوست ندارم

نمی خوام گذشته ها رو باز به خاطر بیار

می دونی میون ما هر چی بود گذشت و رفت

اون بهار اشنایی خیلی زود گذشت و رفت

دیگه از دوست دارم حرفی نزن

اخه عشقی نیست میون تو و من

من و تو بنده این ما و منیم

اما عشق یعنی با هم یکی شدن

از دلم می پرسم ایا تو رو می بینم دوباره

می پیچه صدات تو گوشم که با خنده میگی اره

خنده های تو فریب ، گریه های تو دروغ

تو چی بودی واسه من یه چراغ بی فروغ

دیگه از دوست دارم حرفی نزن

اخه عشقی نیست میون تو و من

من و تو بنده این ما و منیم




سلام
حالتون خوبه؟

اسم این شعر واسه من گل نفرست هست ولی بیشتر به دیگه از دوست دارم حرفی نزن معروفه
خواننده این ترانه هم اقای نبی زاده هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد