به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

یه عاشق/ابی


یه عاشق چیزی جز عشق تو سرش نیست 
یه عاشق فکر سود و ضررش نیست 
همه خوب و بد قصه شو میخواد 
یه عاشق نگرون آخرش نیست 
یه عاشق مثل من مبهوت یاره 
دلش تو سینه دایم بی قراره 
یه عاشق مثل من خوشبخته با عشق 
کنارت راضیه از هرچی داره 

از عشق تو بی تابم 
از عشق تو مجنونم 


ناشکری نکن عشقم 
ناشکری نکن جونم 
از عشق تو بی تابم 
از عشق تو مجنونم 

ناشکری نکن عشقم 
ناشکری نکن جونم 

پیشت گم کرده قلبم دست و پاشو 
نمی تونم بگم حال و هواشو 
یه عاشق مثل من می میره بی تو 
دیگه از من نپرس چون و چراشو 
دیگه گم کرده قلبم دست و پاشو 
نمی تونم بگم حال و هواشو 
یه عاشق مثل من می میره بی تو 
دیگه از من نپرس چون و چراشو 

از عشق تو بی تابم 
از عشق تو مجنونم 


ناشکری نکن عشقم 
ناشکری نکن جونم 
از عشق تو بی تابم 
از عشق تو مجنونم 


ناشکری نکن عشقم 
ناشکری نکن جونم 
 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 8 فروردین 1390 ساعت 08:34 ب.ظ

رضا 28 فروردین 1390 ساعت 02:03 ب.ظ http://Rahva.mihanblog.com

سلام ...
وقتی که تو گذشته داشتم از کوچه پس کوچه های خاطراتم گذر میکردم به یه جایی رسیدم .. که یه زمونی اونجا رفت و آمدی داشتم ... ولی الان گرد فراموشی روش نشسته .. چون اون خونه و صاحبش مدتهاست فراموشمون کردن ... ولی ما که فراموششون نمیتونیم بکنیم .. میدونی آخرین بار کی بود اومدی ؟
برای تمام خاطره ها دعا خواهم کرد
آن ها واسم تصویر تو را به یادگار گذاشتن
چقدر خاطره ها عزیزند
نمی دونستم ....!!!

الهی ....


رضاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد