به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

نمره

 دیشب واسه همه دوستام یه سوال فرستادم که اگه بخوان به  چهره / تیپ/ هیکل و اخلاق من از 1 تا 10 نمره بدن  چه نمره هایی رو به من میدن

یه نظر سنجی جالب بود برای خودم و این که دیگران چه نظری دارن 

نفر اول 

به ترتیب

 16 البته الان میگه که نمره اول رو به 18 تغییر میده

18

19

15

 

نفر دوم

به همه نمره منفی یک داد

نفر سوم گفت به نظر من مهم اینه که اخلاقت 10  رو میگیره 

و.... حدود 14 نظر متفاوت دیگه

نتیجه این که به نظر دوستان یه ادم محبوب / گاهی اوقات بد اخلاق/ بعضی وقتا بی اخلاق

از نظر بعضی زیبا و بعضی معمولی و بعضی از دوستام هم بی ریخت

 و کلی نظر متفاوت دیگه

من که واقعا از صداقتی که داشتن لذت بردم

مرسی به خاطر همه مهر و لطفتون به من

آبی/خاکستری/سیاه

من قامت بلند تو را در قصیده ای

با نقش قلب تو، تصویر می کنم

*********

در شبان غم تنهایی خویش، 

عابد چشم سخنگوی توام .

من در این تاریکی، 

من در این تیره شب جانفرسا،

زائر ظلمت گیسوی توام .

 

شکن گیسوی تو،

موج دریای خیال .

کاش با زورق اندیشه شبی،

از شط گیسوی مواج تو، من

بوسه زن بر سر هر موج گذر می کردم .

کاش بر این شط مواج سیاه،

همه عمر سفر می کردم .

*****

ادامه مطلب ...

برای ...م ی ن ا

گستره نگاه من
فرا تر از پنجره نیست
پنجره گشوده شده به سوی
افقی از ابهام
آسمانی از ستاره های سوخته
ابرهایی از اشک من
و غروبی از جنس غم

چشمهایم را می بندم
و آن هنگام
دوردستها را میبینم
جسم من خسته است
بالهایم سالهاست که شکسته
اما روح من خاک نیست
باران است
به هر کجا که بخواهد سرک می کشد

خاطرات من همگی گم شده اند
قلب را به صلیبی از سنگ نگاشته ام
اشک را به قصر یخی آرزوهای محال هدیه کرده ام
و احساس را به طوفان فراموشی سپرده ام

و اکنون آزادم
از زندگی
از عذاب
از نگاه. روز. روال…


و رهایی را میبینم
تا فراسوی نگاه روح خسته ام
که پرواز می کند…