به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

هنوز هم عزیزترینی


به خیالم که تو دنیا 
واسه تو عزیزترینم

آسمونها زیر پامه
اگه با تو رو زمینم
به خیالم که تو با من یه همیشه آشنایی
به خیالم که تو با من دیگه از همه جدایی
من هنوزم نگرانم که تو حرفامو ندونی
این دیگه یه التماسه
من میخوام بیای بمونی
من و تو چه بی کسیم وقتی تکیمون به باده
بد و خوب زندگی
منو دست گریه داده
ای عزیز هم قبیله
با تو از یه سرزمینم
تا به فردای دوباره
با تو هم قسم ترینم
من هنوزم نگرانم که تو حرفامو ندونی
این دیگه یه التماسه
من میخوام بیای بمونی
بد و خوبمون یکی
دست تو تو دست من بود
خواهش هر نفسم
با تو همصدا شدن بود
با تو همقصه دردم
همصداتر از همیشه
دو تا همخون قدیمی
از یه خاکیم و یه ریشه
من هنوزم نگرانم که تو حرفامو ندونی
این دیگه یه التماسه
من میخوام بیای بمونی
من هنوزم نگرانم که تو حرفامو ندونی
این دیگه یه التماسه
من میخوام بیای بمونی

تا زمانی که من وجود دارم و نفس میکشم تو برام عزیزترینی

فقط به اعتمادت احتیاج دارم تا ثابت کنم که هنوز هم تنها کسی هستی که برام مثل نفس میمونه

 

نظرات 2 + ارسال نظر
غزال 5 خرداد 1390 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.az-hamin-khak.blogsky.com

سلام مینا جان.من غزالم.وبلاگ زیبایی داری.به منم سر بزن و اگه دوس داشتی بگو تا باهم تبادل لینک کنیم.در ضمن آپ کردی خبرم کنی تا زودتر بیام.
موفق باشی

سلام غزال عزیز
مرسی
خوشحال میشم که تبادل لینک داشته باشیم

رضا 9 خرداد 1390 ساعت 02:05 ب.ظ http://rahva.mihanblog.com/

اگه ما غریب آشناییم .. تو یه وجود آشنایی ..
مرسی مینا جان

الهی ...

الهی...........
گریه نداشتیم رضا

اگه من میگم غریب اشنا واسه این نیست که تو یکی از بهترین دوستای من نیستی واسه این هست که ما هیچ وقت هم رو ندیدیم و حتی خیلی خوب همو نمیشناسیم

تو یکی از بهترین دوستای من هستی و ممنونم به خاطر همه لحظه های خوبی که توی این چند سال به من هدیه دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد