به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

واژه ها

برای همه ما بعضی از واژه ها یاد آور خاطرات خوب و بدی هستن که داشتیم 
دیروز به همین موضوع فکر میکردم که توی این 26 سالی که زندگی کردم تا امروز قشنگترین و زشت ترین روزها و شب هایی که داشتم توی چه سالهایی بوده ولی بیشتر از این که روزها رو به یاد بیارم واژه هایی رو که باعث شده بود اون روز یادم بمونه رو به خاطر آوردم 
شما ها چی واسه روزای زشت و زیبای زندگیتون نماد خاصی دارین ؟


چه خوب و چه بد از زندگی که تا امروز داشتم راضی هستم 
 پشیمون نیستم از اشتباهاتم( اشتباهاتی رو میگم که باعث اسیب به دیگران نشده )
 و خوشحالم از همه کارهای خوبی که انجام دادم  

من از زندگی و همه خوبی ها و بدی هاش راضی هستم اخه واسه من لبخند بیشتری داشته تا اشک و غصه 

میخوام چند تا از واژه ها و خاطرات خوب و بد زندگیم رو بنویسم  

گل = یه دسته گل رز سرخ واسه اولین دیدار
گلو درد = یه لیوان شیر بزرگ با یه آنتی بیوتیک قوی 
یخ = دست های سرد 
قمیشی = همه آهنگ ها به خصوص به یاد من باش 
بارون = تو و کوچه باغ های دنا
صابون لیمو = بوی من
رقص = من / تو / بهار...
پنجره = درخت نخل چند تا کوچه بعد از خونه
کارت دانشجویی = حماقت من
جاده = چپ شدن کامیون پیاز
ماکارونی = بهترین لحظه های من 
شب امتحان = بیداری تا صبح و تماس های ما
تلفن = یه قبض تاریخی
دوست = هم خوب هم بد رقص / شادی/ شیطنت و....

شب = من و تو  و sms  
 

و شاید همه ی واژه های فرهنگ زندگی من یه خاطره از لحظه های خوب و بدم باشه 


شما چی از این فرهنگ ها دارین ؟ از زندگیتون تا امروز راضی هستین ؟
اگه دوباره به عقب برگردین باز هم همین جوری زندگی میکنین ؟


فکر کنم اگه دوباره به عقب برگردم باز هم بخوام به جز چندتا اتفاق همه این لحظه ها رو دوباره تجربه کنم  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد