به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

دلیل بودن

دلیل بودنم اینه که بودن با تو شیرینه
چشام درگیر چشماته چشات مارو نمی بینه
ببین حال دلم خوش نیست یه چیزی بی تو کم دارم
نه می تونم بگم باشی نه از تو چشم بردارم

همیشه تا تو یک لحظه ست که قدرشو نمی دونم
نمی تونم بگم حتی دچار فهم و هذیونم
که با تو زیر یک سقفم نمی فهمم چجوری بهت بفهمونم
که دوست دارم ای رویای بی رحمم

می خوای باور کنی یا نه میخوام باور کنم هستی
یه جورایی تو رویای همین که دل به من بستی
میخوام این مهر دیوونه بمونه روی پیشونی
بذار باور کنه دنیا من و تو تو یه زندونیم
دیگه خسته تر از اونم بگم تنهام و می تونم
نه عشقم من کم آوردم سر از پامو نمیدونم
میخوام که فکر کنی بچه ام بهانه گیرم و لجباز
توی این پایان بی رویا خیالت باشه یه آغاز

همیشه تا تو یک لحظه ست که قدرشو نمی دونم
نمی تونم بگم حتی دچار فهم و هذیونم
که با تو زیر یک سقفم نمی فهمم چجوری بهت بفهمونم
که دوست دارم ای رویای بی رحمم

نظرات 1 + ارسال نظر
mahdi 24 خرداد 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://random66.blogsky.com

خدایا عاشقان را غم مده شکرانه اش با من.

اره شکرانه اش با ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد