به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

 این من و تو حاصل تفریق ماست 

پس تو هم با من بیا تا ما شویم 

حاصل جمع تمام قطره ها

میشود دریا 

بیا دریا شویم.....

و او را سپاس برای آنچه به ما عطا کرده و آنچه از ما گرفته است

برای آنچه داریم و آن چه نداریم 

 آنچه اگر بخواهیم به ما میدهد و آن چه نمیخواهیم .....

ای کاش یاد بگیریم که دل کسی رو زیر پا له نکنیم و با غرور به چشمای کسی اشک رو هدیه ندیم

نظرات 3 + ارسال نظر
ر.جنکی 4 تیر 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://fly.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
آنچه اگر بخواهیم به ما میدهد و آن چه نمیخواهیم .....

بازم به ما میدهد اما...

سلام
دقیقا واسه همین چند تا ...

رضا 5 تیر 1390 ساعت 01:38 ب.ظ

من...تو...او...
ما...شما...ایشان...

ضمایر منفصل منفور
من بودم و تو...
تا او آمد...
و دیگر تو، آن توئی نیستی که بودی برایم ...

مینا گاهی وقتا من و تو به جای ما شدن تبدیل به او میشن ...

الهی ....

رضا جونم سلام

واسه من این فقط یه شعر ه

وقتی میدونی کسی بهت خیانت میکنه به راحتی نفس کشیدن
همون بهتر که خودت رو بازی ندی و دوست نداشته باشی اون آدمو
چون اون ادم حتی لیاقت نگاه کردن هم نداره چه برسه به دوست داشتن
همون بهتر که تبدیل به او بشه واست

کسی که بخواد با اومدن یه او خودش تبدیل به او بشه آدمی با ثبات شخصیت نیست همون بهتر که بره به درک


مگه نه رضا جون

رضا 9 تیر 1390 ساعت 01:36 ب.ظ

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ...

تو اکنون شهر علم و اجتهادی ، تو رب النوع شمشیر و جهادی ، تو خورشیدی شدی در گوشه غار ، بر نور تو شد خورشید و مه تار ، بتاب و روشنی بخش جهان باش ، مهین پیغمبر آخر زمان باش . عید پیامبری رسول خدا مبارک ...

الهی .... [گل]


الهی..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد