به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

...

به جای بازی کردن  نقش آدمهای مهربون و دلسوز و آرزو کردن واسه اون دختر بچه  یا همه بچه های فقیر تویی که به قول خودت خیلی خیلی خیلی پول داری  چرا کاری نمیکنی که اون بچه ها به آرزوهاشون برسن ....

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید 14 تیر 1390 ساعت 01:27 ب.ظ

ترکیدم از خنده .... نمی تو نم جلوی خودمو بگیرم . باورت نمیشه! بابا من یه چیزی نوشتم ! نقشم کجا بود بعدشم خیلی خیلی هم پول ندارم .
تازه کمکم کردم ... بابت وزن نچندان دقیقش 1000 دادم


خودت به من یاد دادی که هر کسی آزاد هست نظر خودش رو داشته باشه
من فکر میکنم هنر پیشه خوبی نمیشی یا این که من خیلی خوب میشناسمت که میدونم این خنده که ترکیدی ازش از داغ دلت هست اثرات سوختگی تو جمله هات کاملا مشخصه


گاهی لازمه یه چیزایی نوشته بشه تا دوستی ها فراموش نشه من میدونم که تو خیلی مهربونی و کسی هستی که توی دلش هیچ کینه ای نیست دلم برات تنگ شده بود مرسی که به دیدنم اومدی

Saeid 14 تیر 1390 ساعت 04:36 ب.ظ http://pelkkhis.blogfa.com

وبلاگ قشنگ و عاشقانه ای داری.
موفق باشی.
به من هم سری بزن.


pelkkhis.blogfa.com

سلام
مرسی
به بلاگتون سر زدم این پست اخرتون واقعا زیباست

سعید 15 تیر 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

چه اصراری داری بگی اثرات سوختگیه!


واااااااا یعنی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


فدای دل مهربون تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد