به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

الهی...

در میان تار و پود کلمات دنبال واژه زیبایی برای نوشتن ازتو...
چشمانم خیره به سیاهی آسمان و خلوت دلنشین آن...
جویبار کوچک اشک از کنار مژگانم در جریان...
قلبم در حسرت یک واژه...
تابش زیبای نور ماه بر پیکرخسته من...
و من همچنان به دنبال یک جرقه...
شاید شعر های بسیاری بتوان سرود ...
جملات زیبایی را میتوان در پی هم ردیف کرداما هیچ جمله ای زیبایی تو را آن گونه که هستی بیان نمیکند
تویی که هر وقت دلتنگم هر وقت از همه جا رانده و تنها هستم آغوشت بی منت برایم باز است 

منو به خاطر همه بدیها و اشتباهاتم ببخش و مثل همیشه هوامو داشته باش خدا جونم به حال خودم رهام نکن

نظرات 3 + ارسال نظر

"""هیچ جمله ای زیبایی تو را آن گونه که هستی بیان نمیکند"""
واقعا" درسته
خدا رو به خاطر همه ی چیزایی که بهمون داده و نداده هزاران هزار مرتبه شکر میکنیم .
ممنونیم خدا جون

اره ممنونیم خدا جون

نگار 8 مرداد 1390 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.fandpgh-peste.blogfa.com

سلام عزیزم. مرسی از این همه لطفی که به من داری. منم دلم واسه همه تنگ شده بود.
حالا که برگشتم میخوام جبران کنم.

من و بچه ها همه منتظرت بودیم
خوشحالم که برگشتی دختر شهر آجیلی من

آمین....مناجات زیبایی بود...امیدکه شامل ماهم بشه.

تصویرگرایی زیبایی داشت...میفهمیدچه می نویسید واین خوبه
منم شمارولینک کردم
سلام

یک نفرآمدوبرپنجره ام گل مالید
من ولی منتظربارانم.

سلام
مرسی که به دیدنم اومدین و امیدوارم که حالتون خوب باشه
به امید بارانی که گل را از پنجره دلهای ما بشوید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد