به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

دلتنگم برات عزیزترینم

10 سالم بود با یه دنیا بچگی چند تا دفتر خاطرات خریدیم و همه بلاهایی رو که سر همبازیهامون اورده بودیم نوشتیم 
اون روز بهم گفتی مینا اینا رو نوشتیم که یادمون نره چقدر شیطون بودیم ولی سعی کن هیچ وقت خاطرات روزانه خودت رو ننویسی 
 یه روز همون خاطرات باعث دلتنگی میشه
اون روز حرفاتو نفهمیدم و هر سالی که گذشت یه تقویم پر شد از اتفاقات روزانه من 
بعد از 16 سال حالا که تقویم سال 85 رو نگاه میکنم واقعا دلتنگم 
اینجا توی این تقویم یه روز هست که تا ابد دلتنگم میکنه و اشک رو به چشمام هدیه میده
روز رفتن تو 
روزی که یه دنیا بغض داره 
روزی که حتی با نداشتن دفتر خاطرات روزانه از ذهنم پاک نمیشه 
دقیقا یه هفته مونده تا 5 سال تموم شه 
باور ندارم که نیستی 





نظرات 4 + ارسال نظر
دیباجون 1 شهریور 1390 ساعت 03:21 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com

سلام
وای که چقده وبلاگ و مطالبتون قشنگ و لطیفه.
خیلی حظ کردم خوندمشون. انشالله یه روزی همه جداییها تموم شه. هر چند، به قول بابام، خیلی فراقها ابدیه و پایانی نداره، آدم سخته باور کنه و یا عادت کنه بهشون، ولی واقعاً واقعاً ابدی و جاودانیه.
با جازه‌تون شما رو لینک میکنم تا همه بتونن با این وبلاگ نازتون آشنا بشن.
شما هم تونستین، به من سری بزنین.
فعلا بای!

سلام عزیزم
ممنونم
آره پدرتون کاملا حق دارن
مثل جدایی من و عزیزترینم که ابدیه
حتما به دیدارت میام

رضا 5 شهریور 1390 ساعت 11:47 ب.ظ http://Rahva.mihanblog.com

ای فرشته ی عزیز سفرکرده ی دل شکسته ام! سفر ۵ساله ات به سلامت.....ومن می خواهم غم دوری ۵ساله ات را با باران قسمت کنم تا بخوانم که هیچگاه نقش خاطره ی عزیزت از لبخند تلخم هرگز پاک نخواهد شد........

الهی ....


نمیدونم چی بگم رضا
تو خیلی خوبی
مرسی از همراهیت توی این روزای سخت

مترسک 30 شهریور 1390 ساعت 01:32 ق.ظ http://fictionangel.blogfa.com/

وب زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی[خجالت][بوسه]

مرسی حتما به دیدارتون میام

مینا 8 آذر 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

مبهوت جان
سلام
متنی رو برام نوشتی که به دلیل شخصی بودن نخواستم تایید شه
در مورد این موضوع باید خیلی حرف زد تا به نتیجه رسید
دوست دارم بیشتر بدونم تا بتونم همراهیت کنم واسه فراموش کردن که نمیشه گفت واسه کم رنگ کردن گذشته ای که میخوای به خاطر اینده زندگیت کمی ازش فاصله بگیری

مطمئن باش به عنوان یک دوست هر کاری که بتونم برات انجام میدم

واست میل نزدم چون سرعت نت خیلی پایین بود و نتونستم از طریق میل باهات ارتباط برقرار کنم

در اولین فرصت ادرسی که بتونم راحت تر باهات حرف بزنم رو بهم بده مثل استفاده از صندوق پستی همین بلاگ اسکای
این طوری راحت تر میتونم باهات حرف بزنم تا از طریق کامنت ها چون شاید نشه یه حرف هایی رو تایید کرد


منتظرت هستم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد