به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

دیگه دیره


هنوزم چشــمای تو(2)، مثل شبــای پُرسِتاره ست 

هنوزم دیـــــــدن تـــو، برام مثــل عمــــر دوباره ست 

هنوزم وقتـی می خندی، دلــم از شادی می لرزه 

هنوزم بـــــا تو نشـســــتن، به همه دنیا می ارزه 

اما افســـــــــــوس تو را خواســـتن، دیگه دیره(2)

ولی افسوس به نخواستن دلم آروم نمی گیره 

  * * * 

تا گـُـــلی بر سر ایوان تــو پــــژمرد و فـــرو ریخـــت 

شبــــنمی غمــــزده از گوشه چشمان من آویخت 

دوری بین منــــو تــــو، دوری بــــاغ و تمـاشــاست 

دوری بین منــــو تــــو، دوری مـــاهی و دریـــاست 


اما افســـــــــــوس تو رو خواســـتن، (دیگه دیره)2 

ولی افسوس به نخواستن دلم آروم (نمی گیره)2 

  * * * 

هنـــوزم چشــمـای تو، مثــل شبــای پُرسِتارَه ست 

هنوزم دیـــــــدن تـــو، برام مثــل عمــــر دوباره ست 

هنوزم وقتـی می خندی، دلــم از شادی می لرزه 

هنوزم بـــــا تو نشـســــتن، به همه دنیا می ارزه 

 

 ***** 

خواننده ، آهنگساز و نوازنده : تورج شعبانخانی 

شعر ترانه از : فرهاد شیبانی

نظرات 2 + ارسال نظر
ر.جنکی 23 آذر 1390 ساعت 08:50 ق.ظ http://fly.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
این نامردیه. حداقل آهنگشم میذاشتی.

سلام
خودتون هم میدونید من نامرد نیستم ولی اهنگشو چون اصلا کیفیت نداشت نتونستم بذارم
مرسی از این که به دیدنم اومدین
سعی میکنم اهنگ با کیفیت بهتر رو پیدا کنم و بذارم برات

benyamin 23 آذر 1390 ساعت 09:37 ب.ظ http://sogandeman.persianblog.ir

دوری بین منــــو تــــو، دوری بــــاغ و تمـاشــاست

دوری بین منــــو تــــو، دوری مـــاهی و دریـــاست

هنوزم با ت و نشستن...

وبلاگتون دلنشینه

سلام
به دیدن بلاگتون امدم و پست های زیباتون رو خوندم
در اولین فرصت شما رو لینک میکنم چون دوست دارم بقیه دوستام هم با شما و اون قلب پر مهرتون اشنا شن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد