به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

غم دیدی؟


تا حالا تو زندگیت غم دیدی؟

بی وفاتر از خودت هم دیدی؟

تا حالا شده دلت خون باشه

یا چشات همیشه گریون باشه

اونی که شب تا سحر با یادش

زندگی می کنی و بیداری

تا حالا شده بگه با طعنه

می شه دست از سر من برداری؟


خوش به حال اون کسی که تو دلت جا داره

خوش به حال اون کسی که تو براش میمیری

من حسود نیستم ولی گاهی حسودی می کنم

به کسی که دستاشو با جون و دل می گیری

 (میدونم که  عشقتو یه روز ازم  میگیری)

تا حالا تو زندگیت غم دیدی؟

بی وفاتر از خودت هم دیدی؟

نظرات 9 + ارسال نظر
mohsen 14 دی 1390 ساعت 03:23 ب.ظ

میتونم بپرسم چند سالتونه؟
شعرایی که میذارین مال خودتونه؟

من متولد ۲۲ اسفند ۶۳ هستم
در مورد شعر ها بعضیاشون اره بعضیاشون نه
بیشتر اونهایی هستن که علاقه دارم بهشون حالا از هر کسی
اسم شاعر رو بدونم میذارم ولی اگه ندونم دیگه کاری نمیشه کرد

mohsen 14 دی 1390 ساعت 07:08 ب.ظ

اهل کدوم شهرین؟
میشه ایمیلتون رو بدین تا با اون باهاتون حرف بزنم

من اهل شیراز هستم
واسه این که ایمیل ادرسم رو داشته باشین میل میزنم بهتون

mohsen 15 دی 1390 ساعت 02:19 ق.ظ

برا چیه؟

برای هیچی
من عادت دارم برای همه دوستام لبخند بذارم در پاسخ به کامنت هاشون حالا اگه دوست ندارین نمیذارم

mohsen 15 دی 1390 ساعت 11:53 ق.ظ

یه لطف میکنی این اهنگ سایتتو عوض کنی دیگه تکراری شده اعصاب ادمو بهم میریزه

باشه حتما

اهنگ جدید رو دوست دارین؟
ببخشید که نتونستم براتون میل بزنم چون فعلا adsl ندارم میلم باز نمیشه با سرعت پایین

mohsen 15 دی 1390 ساعت 01:00 ب.ظ

واقعا ممنون
شعرش جالبه اما خوب خونده نشده
شاید به خاطر کیفیت پایینشه که به دل نمیشینه
امروز یاهو قاط زده منم که سرعتم خوبه نمیتونم ایمیلمو چک کنم

خوب اینم یه هدیه از طرف من به شما
منظورم اهنگ بازی از قمیشی هست
:S034:]

mohsen 15 دی 1390 ساعت 05:15 ب.ظ

از هدیه تون ممنون ولی کادوتون که خالیه
این نمیخونه که

این بیچاره که داره میخونه
چرا دعوا میکنین

mohsen 15 دی 1390 ساعت 05:20 ب.ظ

تمام سال من بیتو
پر از سوز زمستونه
صدای خنده رو هیچکس
نمیشنوه از این خونه
تو رفتی و نگاه من
یه دریا درد و غم داره
یکی انگار توی سینم
گل یأس میکاره
بیتو قلب جهنم هم
مثل خونه واسم سرده
با اون حالی که تو رفتی
محاله بازی برگرده

دارم یخ میزنم بیتو
تا فرصت هست آخه برگرد
تو این سرمای تنهایی
نمیشه حفظ ظاهر کرد
جای خالیه تو داره
همه دنیامو می گیره
بیتو آسونترین کارا
واسم سخت و نفس گیره

بیتو هم صحبت شبهام
همین چهار دونه دیواره
بیتو این سقف هم سقف نیست
ازش دلتنگی می باره

تمام سال من بیتو
پر از سوز زمستونه
صدای خنده رو هیچکس
نمی شنوه از این خونه
تو رفتی و نگاه من
یه دریا درد و غم داره
یکی انگار توی سینم
گل یأس میکاره
بیتو قلب جهنم هم
مثل خونه واسم سرده
با اون حالی که تو رفتی
محاله بازی برگرده

دارم یخ میزنم بیتو
تا فرصت هست آخه برگرد
تو این سرمای تنهایی
نمیشه حفظ ظاهر کرد
جای خالیه داره
همه دنیامو می گیره
بیتو آسونترین کارا
واسم سخت و نفس گیره

mohsen 15 دی 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

اها ببخشید با firefox باز کردم نخوندش
کلا تو فاز غم و ناراحتی هستین
شکست عشقی خوردین؟

الان نه
شکست رو زمانی خوردم که عاشق کسی شدم که اشتباه بود وقتی ۲۰ ساله بودم
گذشته دیگه بی معنیه
و زندگیم از اون مهمتره
بعد از اون دیگه نمیخوام فریب احساسات واقعی یا دروغین کسی رو بخورم حتی اگه راست بگه باید ثابت کنه
از ادمایی که فقط حرف میزنن متنفرم

رضا 15 دی 1390 ساعت 07:17 ب.ظ http://Rahva.mihanblog.com

گاهے...
فقط گاهے احساس کن دوست میدارے
هر آنچه را ک در اطرافت وجود دارند
حتے آن یک برگ زرد و خشکے را
که با بے رحمے خرد میکنے
زیر پاهایت
و میگویے:
از کودکے عاشقِ این صدا بودم....

الهی .... [گل]

خلوت گزیده را بتماشا چه حاجت است
چون کوی دوست هست بصحرا چه حاجت است

سلام رضا
حضورت دلگرمی همیشگی منه
و با داشتن دوستی مثل تو هیچ وقت احساس تنهایی نمیکنم
ممنونم به خاطر همه مهربونیهات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد