به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

....

فرصتی نمانده است
بیا همدیگر را بغل کنیم 
فردا
یا من تو را میکشم
یا تو چاقو را در اب خواهی شست

همین چند سطر
دنیا به همین چند سطر رسیده است

به اینکه انسان 
کوچک بماند بهتر است
به دنیا نیاید بهتر است
اصلا
این فیلم را به عقب برگردان
انقدر که پالتوی پوست پشت ویترین
پلنگی شود
که میدود در دشت های دور
انقدر که عصا ها 
پیاده به جنگل برگردند
و پرندگان
دوباره بر زمین ...
زمین....
نه 

به عقب تر برگرد
بگذار خدا
دوباره دست هایش را بشوید
در اینه بنگرد

شاید تصمیم دیگری گرفت

نظرات 7 + ارسال نظر
محسن 11 بهمن 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

akhare zede halo naomidi

اگه کتاب کبریت های سوخته در عصر یخبندان رو بخونی
دیگه این حرفو نمیزنی
من اصلا نا امید نیستم اتفاقا این روزا خیلی خیلی به زندگیم امیدوارم

محسن 12 بهمن 1390 ساعت 09:06 ب.ظ

mitunam beporsam chi shode?
nesbat be ghabl tu zendegit che taghiri ijad shode?


حالا دیگه میدونی

محسن 13 بهمن 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

از باغ می‌برند چراغانی‌ات کنند
تا کاج جشنهای زمستانی‌ات کنند

پوشانده‌اند «صبح» تو را «ابرهای تار»
تنها به این بهانه که بارانی‌ات کنند

محسن 13 بهمن 1390 ساعت 08:44 ب.ظ

لحظه ها را گذراندیم که به خوشبختی برسیم؛ غافل از آنکه لحظه ها همان خوشبختی بودند. (دکتر علی شریعتی)

nedanegarss501 14 بهمن 1390 ساعت 02:32 ب.ظ http://nedanegarss501.blogsky.com

شاید.....
سلام.
خیلی قشنگ بوووووووووود.
به ما هم اگه وقت کردی سر بزن

اره شاید
چشم حتما میام شیطون

محسن 14 بهمن 1390 ساعت 09:49 ب.ظ

تو ساحل داشتم با خدا قدم میزدم جای پای هردومون رو شنا میموند ولی وقتی به آخر جاده رسیدم به پشت سرم نگاه کردم و دیدم تنها یک جای پا وجود داره از اون پرسیدم پس چرا تنهام گذاشتی گفت بنده ی من در جایی که فقط یک جای پا دیدی مراحل سخته زندگیت بود که من تورا در آغوش گرفته بودم .....

محسن 16 بهمن 1390 ساعت 06:38 ب.ظ

che khabara mina?

سلام محسن جان
خوبی ؟
خبری نیست فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد