به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

...

احتمال این که با کسی آشنا شین که دقیقا روز و سال تولد شما به دنیا امده باشه چقدر هست؟

احتمال این که عاشقش بشین چی؟

شاید این یه اتفاق نادر باشه که واسه کسی پیش بیاد ولی اگه اینطوری بشه چه حسی دارین؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سمانه 21 اسفند 1390 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.samane1373.blogsky.com

به نظر من که خیلی باحاله
به منم سری بزن
بای

سعید 23 اسفند 1390 ساعت 10:17 ق.ظ http://cope13.blogsky.com

تولدت فکر کنم دیروز بود
تو شلوغی کارام یادم رفت.
تولدت مبارک!


فدای همه مهربونیات موشی جون
همین که به یادم هستی یه دنیا ارزش داره برام

محسن 25 اسفند 1390 ساعت 07:19 ب.ظ

تاریخ تولدش برام مهم نیست!!

خیلی چیزا برات مهم نیست محسن جان
ولی همه شبیه هم نیستن

محسن 14 فروردین 1391 ساعت 05:18 ب.ظ

manzur?

مرداد 31 فروردین 1391 ساعت 04:51 ب.ظ

واسه من اتفاق افتاد
البته سال تولدمون یکی نیست اما روز و ماه تولدمون مثل همه دیگست:)
متاسفانه بخاطر یه تفاوت فرهنگی نمیتونیم باهم زندگی کنیم چون خانواده ها مخالفت کردن
برای خوشبختیش دعا میکنم
خیلی اذیتش کردم
دووووووووست دارم عشق پاکم

واسه من اتفاق افتاده ولی دقیقا توی یه روز یه ماه و یه سال و حتی یه بیمارستان ولی با چندساعت تفاوت به دنیا امدیم
ولی هیچ کس نمیتونه اون رو از قلب من بگیره
حتی اگه جسمش کنار من نباشه روحمون همیشه با همه


خوبه که دوسش داری و نذار هیچ کس این حسو ازت بگیره حتی خودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد