به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

من و تو

از دست تو دلگیرم / آرامش نمیگیرم

با یاده تو هرشب / من با خودم درگیرم

خواستم پابندت نشم اما! / افسوس خیلی دیر جنبیدم!

تو خوب فهمیدی که دل باختم/ من از نگاهت اینو فهمیدم

دلبری از تو / دلبستگی از من

عاشقی از تو / وابستگی از من

عجیبه که یکی شبیه من! /به یک نگاه ساده دل داده

با اون همه غرور و خودخواهی/حالا به دست و پات افتاده

وقتشه باور کنی حرفامو / من امتحان عشقو پس دادم

هرجوری میخوای امتحانم کن / تا آخرش پای تو وایستادم

دلبری از تو / دلبستگی از من

عاشقی از تو / وابستگی از من

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا 9 اردیبهشت 1391 ساعت 08:40 ب.ظ http://Rahva.mihanblog.com

هــَمـه ی ِ قــَراردادهــآ را کـه روی
کـآغَـذهـآی بـی جـآن نـمی نویسنــــــد !
بـَـعـضی از عـهـدهــآ را روی قـــلـب هـآی هـَـم مـی نــویــسـیـم ...
حَـواسَت بـــه ایـن عـَهـدهـآی غـیـر کـآغَـذی بـآشـَد ...
شـکـسـتَـــنـــشـآن یـک آدم را مـی شـکند

الهی ....

رضا 16 اردیبهشت 1391 ساعت 09:43 ب.ظ http://Rahva.mihanblog.com

درد دارد !
وقــتـی می رود ..
و هـمه می گــویـند : دوستـت نــداشـت ...
و تــو نمـی تــوانـی بـه هـمه ثــابـت کــنی
که هــرشـب ،
بــا عـاشـقانـه هــایـش خـــوابت می کـــرد !!

الهی .... [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد