به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

دلم خونه

پرم از درد دلتنگی واسم راهی نمیمونه
تو که خوب و خوشی بی من، بدون تو دلم خونه

دلم خونِ، دلم خونه، وجودم بی تو داغونه
دلم خونه
نمی‌دونه نمی‌دونه کسی حالمو جز خدا نمی‌دونه
دلم خونه

دلت قرصه که من هستم که دنیامو به تو بستم
که هر وقت مشکلی باشه برای تو دمِ دستم
ولی من چی کیُ دارم که مثل خود من باشه
که هر وقت عشق رو کم دارم مثل معجزه پیدا شه

دلم خونه، دلم خونه، وجودم بی تو داغونه
دلم خونه
نمی‌دونه نمی‌دونه کسی حالمو جز خدا نمی‌دونه
دلم خونه

تو که نیستی پریشونم، دلم خونه
هراسونم و هیرونم و دیوونه

دلم خونه، دلم خونه، وجودم بی تو داغونه
دلم خونه
نمی‌دونه نمی‌دونه کسی حالمو جز خدا نمی‌دونه
دلم خونه

نظرات 5 + ارسال نظر
افسانه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 07:18 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/


بهتریـــــــــــــــــــــــــــــــــــن ها همیشه مے مانند

شاید جلوے دیدگان نباشند


امادردل ماندگارند

رضا 21 اردیبهشت 1391 ساعت 01:55 ب.ظ http://Rahva.mihanblog.com

روز مادر یعنی
به تعداد همه روزهای گذشته تو ، صبوری!
روز مادر یعنی
به تعداد همه روزهای آینده تو ، دلواپسی!
روز مادر یعنی
به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو ، بیداری !
روز مادر یعنی
بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد
روز مادر یعنی
بهانه در آغوش کشیدن او که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود
روز مادر یعنی
باز هم بهانه مادر گرفتن .

الهی ....

[ بدون نام ] 8 خرداد 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

واژه را باید سپرد به آب
صدا را رهـــــــــا کرد در باد
قصه هـا را باید جائی کنار پرچین ها جـا گذاشت
سفـر را باید آغـاز کرد
بی کوله بـار . . . بی خـــــاطره
شاید باید همین سطرها را نیز پــاک کرد
تــــا چیزی نماند
از مـن . . .

الهی .... [گل]


رضااااااااااااااا

رضا 7 تیر 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

امدی چه زیبا....گفتم دوستت دارم چه صادقانه......پذیرفتی!چه فریبانه....
اغوشم برایت باز شد .....چه ابلهانه!!!!!
باتو خوش بودم چه کودکانه.....
همه چیزم شدی چه زود!!!به خاطر یک کلمه مرا ترک کردی چه ناجوانمردانه....
نیازمندت شدم چه حقیرانه....خداحافظ به میان امد چه بی رحمانه....
و من سوختم چه عاشقانه...
ولی من هنوز دوستت دارم .....غریبانه


الهی .... [گل]

رضا 16 تیر 1391 ساعت 10:39 ب.ظ http://Rahva.mihanblog.com

سلام ..
خوب هستین شما ..
با تاخیر عیدتون مبارک ..
ایشالا که همیشه شیعه و منتظر واقعی باقی بمونین .

الهی .... [گل]

مرسی رضا جون
تو هم همینطور همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد