به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

سلام

حالتون چطوره؟

بعد از نمیدونم چند سال و چند روز سر زدم به این وبلاگ که یاد اور خاطرات خوب روزهای گذشته هست برام

و دوستانی که مدت زیادی از همه اونها بی خبرم

بیشتر ما عادت داریم به گذشته زندگیمون گهگاهی یه سرک بکشیم من که اینطوری هستم چون خیلی از مسائل زشت و زیبای زندگی رو پشت سرم جا میذارم و همیشه رو به جلو حرکت میکنم

اما یه وقتایی که دلتنگ میشم سر میزنم به کوله پشتی خاطرات قدیمم

مثل امروز

دوستای خوبی که اینجا با هم آشنا شدیم و همدرد بودیم و هم صحبت از همه شما ممنونم بخاطر همراهیتون 

اما فکر کنم برای یه چیزی خیلی دلتنگم... برای نوشتن 

نوشتن از چیزایی که قبلا نمی نوشتم و سعی میکردم شعر یا مصداقی براشون پیدا کنم و اینجا بنویسم 

اما دوباره میخوام شروع کنم 

یه شروع جدید



پس...

سلام

حالتون چطوره؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد