به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

دلتنگی همیشگی من برای تو

معطر از بوی تنت

دو سوی عشق را می پایم

زیر بارانی که آشفته می کند

زلف را

در تدارک رقص.

اینجا منم

منم که پیراهنم را

هیچ سوگی سیاه نمی کند

وقتی که روزان تلخ را

با شانه های تو می گذرانم

تنها

زیر باران و

آشفته ی عشق که می شوم

می فهمم

در کوچه ی گنجشک و سنگ

مرغان عاشق

چه قلب ملتهبی دارند

دلتنگم برای چشمان زیبایت برای لبخند های دلنشینت وقتی این شعر را در دفتر خاطرات چند ساله مان  نوشتی دنیایی  از خاطرات را برایم باز گو کردی و من امروز هم دلتنگم برای تو

تبریکی دوباره به دوستی عزیز برای مینا

سال پیش می خواستم اولین و اخرین کسی باشم که تولدت رو با تو جشن میگیرم

به خاطر همین به تعداد شمع هایی که باید روی کیک تولدت می ایستاد از یه هفته قبل بهت تبریک گفتم تا اون روز  یعنی یه روزی مثل امروز 

ولی امسال حتی اگه می خواستم هم نمیتونستم یه کار فوق العاده انجام بدم تا تو بهترین لحظه ها رو کنار من داشته باشی 

معذرت میخوام از این که دوست خوبی نبودم 

 روزهات پر از شادی باشن 

تولدت مبارک 

در ادامه: از همه دوستای خوبی که به دیدنم میان خواهش میکنم با من هم صدا شین و تولد این پسر دوست داشتنی رو تبریک بگین بهش تا من هم یه لیست فوقالعاده از تبریک بهش هدیه بدم