به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

...

این روزها یه حال و هوای دیگه دارم یه چیز جدید رو امتحان میکنم که خودم هم نمی دونم دقیقا چی هست ولی هر چی هست حس خوبیه 

کسی که به من ارامش میده وکنارم میمونه  

دوست داره من رو در اوج ببینه  

منم بهترین ها رو می خوام برای اون  

دوست دارم تا جایی که می تونم ارامش رو بهش هدیه بدم 

حالا میدونم تنها کسی هست که می خوام کنارش باشم

و هیچ فاصله ای نیست بین ما 

و هیچ کس نمیتونه جای اونو برام بگیره 

هیچ کس....

اینو بهت قول میدم کسی که خودت میدونی.....

نظرات 3 + ارسال نظر
خانمی 28 شهریور 1388 ساعت 07:46 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

سلام!
امیدوارم که این دیوار زود تر از بین بره...:)
ممنون از حضورت ...تا بعد...

س 1 مهر 1388 ساعت 10:08 ق.ظ

این اولین باری که دلم میخواد با نظر من قسمت آخر این نوشته پاک شه!
چون فکر میکنم
اشتباه میکنی دیواری نیست!
فاصله ای نیست!

من هیچ وقت اشتباه نکردم
هم دیوار هست و هم فاصله
حالا به تو ثابت شد

س !! ر 5 مهر 1388 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام خوشگل خانوووووووووووم

حالا خیلی خوشگل تر شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد