به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

درگیر رویای توام، منو دوباره خواب کن  

دنیا اگه تنهام گذاشت، تو منو انتخاب کن

دلت از آرزوی من، انگار که بی خبر نبود  

حتی تو تصمیمای من،چشمات بی اثر نبود

خواستم بهت چیزی نگم، تا با چشام خواهش کنم 

درارو بستم روت، تا احساس آرامش کنم  

باور نمی کنم ولی، انگار غرور من شکست  

اگه دلت میخواد بری، اصرار من بی فایدست 

هر کاری می کنه دلم، تا بغضمو پنهون کنه

کی میتونه فکر تو رو، از سر من بیرون کنه

یا داغ رو دلم بزار، یا که از عشقت کم نکن

تمام تو سهم منه، به کم قانعم نکن 

نظرات 2 + ارسال نظر
سپهر 30 تیر 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

کی میتونه فکر تو رو، از سر من بیرون کنه

کی میتونه فکر تو رو ، از سر من بیرون کنه

[ بدون نام ] 13 مرداد 1391 ساعت 11:14 ب.ظ

دستهایم را تا ابرها بالا برده ای
و ابرها را تا چشمهایم پایین
عشق را در کجای دلم …..
پنهان کرده ای که :
هیچ دستی به آن نمیرسد !


الهی .... [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد