به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی
حالا که عاشقت شدم تو اعتنا نمیکنی
دلتنگ تر میشم ولی نشنیده میگیری من
هنوز همه حالِ تورو از من فقط میپرسنُ
با این که با من نیستی دیوونه میشم از غمت
اصلا نمیخوام بشنوم که اشتباه گرفتمت
داشتنِ تو کوتاه بود اما همونم کم نبود
گذشته بودم از همه، هیچ کس به غیر تو نبود
.
حقیقتو میدونی و ازم دفاع نمیکنی
کنارِ تو میمیرم و تو اعتنا نمیکنی
مردم تورو از چشم من امشب تماشا میکنن
فردا غریبه ها منو پیش تو پیدا میکنن
کاش اتفاقی رد بشی از کوچه های دلخوری
به روم نیارم که چقدر میخوام که از پیشم نری
هربار با شنیدن صدای تو آروم شدم
حتی واسه ی رفتنت پیش همه محکوم شدم
.
اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی
حالا که عاشقت شدم تو اعتنا نمیکنی
دلتنگ تر میشم ولی نشنیده میگیری من
هنوز همه حالِ تورو از من فقط میپرسنُ…
نظرات 5 + ارسال نظر
رضا 27 مرداد 1391 ساعت 10:39 ب.ظ http://Rahva.mihanblog.com

سلام .
با چند تا شاخه گل رز پیشاپیش عید رو خودتو خونواده ی محترمت تبریک میگم . ایشالا که واستون توام با شادی و شعف باشه .
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

الهی ....

مثل همیشه عزیزی و مهربون
تو هم شاد و موفق باشی

رضا 6 مهر 1391 ساعت 07:27 ب.ظ http://Rahva.mihanblog.com

افسوس هر آنچه برده ام باختنی ست .بشناخته ها تمام نشناختنی ست.
برداشته ام هرآنچه باید بگذاشت ...
بگذاشته ام هرآنچه برداشتنی ست .

الهی .... [گل]

سعید 21 آبان 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

اینجا هر وقتی بنویسی بد نیستا خانووم!

چشم عزیز دلم
مینویسم
به زودی

رضا 13 آذر 1391 ساعت 09:37 ب.ظ http://Rahva.mihanblog.com

سلام میناجان ...
خیلی وقته که نبودم و نبودی ... میدونی که همه چیز در حال گذشتنه ... گذشتنی که نمیشه جلوشو گرفت ... یادش بخیر اون موقع ها که چه فکر آزاد و بیخیالی داشتیم ... اما حالا میبینیم که واقعا گذشت اونچه که باید می گذشت ..و فقط میمونه خاطره هاش .. همین

الهی ....

دلتنگم برای روزهای گذشته

sorena 10 بهمن 1391 ساعت 06:11 ب.ظ http://Bachehayedirooz.blogsky.com

سلام لیک شما در وبلاگ بچه های دیروز ثبت شد لطفا مارو با نام بچه های دیروز /بچه های پریروز لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد