به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

عشق بی هوس

  یه روز می خوام گذر کنم از کوچه دلواپسی
    شیشه غم رو بشکنم فرار کنم از بی کسی
    می خوام که قلب خسته ام اسیر این و اون نشه
    این دلک شکسته ام مشکل دیگرون نشه
    دلم می خواد نظر کنم به عشق های بی هوس
    سر بزنم به اسمون حتی به قدر یک نفس

نظرات 1 + ارسال نظر
D E L A K 20 آذر 1387 ساعت 02:48 ب.ظ http://DELAK.BLOGSKY.COM

اینک نه تو کنار منی ونه من کنارت
ولی با این حال باز هم زندگی در جریان است
در انتطار آن زمانی که می آیی و نگاهت را به نگاهم می سپاری
چشم به راهت نشسته ام
آن زمان که بدون ترس و استرس می توانیم حرف دلمان را ……….
------------------------------------------------------
سلام
اوینار با هزاران مشکل وباکمک دوستان به روز شده
منتظر حضور سبز شما هستم
خیلی به دعاتون احتیاج دارم .!.!.!.!.!.!.!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد