به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

دلتنگی

واسه پر کشیدن من خواستی آسمون نباشی

حالا پرپر میزنم تا همیشه آسوده باشی

دیگه نه غروب پاییز رو تن لخت خیابون

نه به یاد تو نشستن زیر قطره های بارون

واسه من فرقی نداره وقتی آخرش همینه

وقتی دلتنگی این خاک توی لحظه هام میشینه

تو میری شاید که فردا رنگ بهتری بیاره

ابر دلگیر گذشته آخرش یه روز بباره

ولی من میمونم اینجا با دلی که دیگه تنگه

می دونم هر جا که باشم آسمون همین یه رنگه

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد هادی 27 آذر 1387 ساعت 06:55 ب.ظ http://dastanekotah.blogsky.com

به به
ما را سر افراز کردید

بالاخره یک نفر هم بعد از مدت ها به من هم سر زد

و لی ایکاش به اخرین مطلب من هم نظر میدادی

خوب خوش سلیقه ای
اهنگ دلتنگی از البوم بی نظیر رگبار

من خودم از چند تا از اهنگ های استاد خیلی خوشم میاد

سکوت
سکوتم ازط رضایت نیست دلم اهل شکایت نیست و ..و

تصور کن

کسی اقای عالم نیست برابر با همن مردم
دیگه سهم هر انسانه تن هر دونه گندم و..

و در نهایت سکوی کنار پنجره

روی سکوی کنار پنجره همه شب جای منه
چند ورق کاغذ و یک دو نه قلم همیشه یار منه و ...

خوش حال شدم دست خط زیبا ت رو تو وبم دیدم

بازم سر بزن و اگه دوست داری تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد