به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

اونی که یار تو بود،

اونی که یار تو بود، 

 اگه غمخوار تو بود، 

 قلبش رو پس نمی داد  

دل به هر کس نمی داد، 

 دل می گفت مقدسه عشق اون برام بسه ، 

از نگاش نفهمیدم که دروغ وهوسه،  

غصه خوردن نداره ، 

گریه کردن نداره، 

 به یه قلب بی وفا دل سپردن نداره، 

 آخر قصه چی شد، 

 قلب اون مال کی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

اون که از من پر گرفت چی می خواستیم وچی شد .

 اونی که مال تو بود  

اگه لایق تو بود 

 تورو تنها نمی ذاشت، 

 با خودت جا نمی ذاشت... 

 اونی که یار تو بود، 

 اگه غمخوار تو بود، 

 قلبش رو پس نمی داد دل به هر کس نمی داد.

نظرات 2 + ارسال نظر
خانومی 15 دی 1387 ساعت 10:08 ب.ظ http://khialat.blogsky.com

وای مینا جان شعر خیلی قشنگی بود...
بخصوص این قسمتش :
اگه لایق تو بود

تورو تنها نمی ذاشت،

مرسی خانوم گل
منم همین قسمتش رو خیلی دوست دارم
یک دنیا شادی برات آرزو میکنم

خانومی 18 دی 1387 ساعت 02:36 ق.ظ http://khialat.blogsky.com

چرا آپ نمی کنی عزیزم؟ پیدات نیست
من آپدیت کردم دوست داشتی بهم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد