به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

کاش بابا بودم

این یکی از شعر های دوران کودکی من هست زمانی که ۵ یا ۶ ساله بودم 

این شعر رو حفظ کردم و هنوز هم به خاطرم مونده 

 

 

کاش بابا بودم  

قد بلند و باریک 

تا نمی ترسیدم 

از اتاق تاریک 

چای را می خوردم  

با دو نان سنگک 

وقت بیرون رفتن  

می زدم من عینک  

کاش در جیبم بود  

پول خرج خانه  

می زدم صبح و شب  

موی خود را شانه 

هر چه مادر می خواست  

می خریدم تنها 

دستهایم پر بود  

مثل دست بابا 

 

 

                                                                                     (مصطفی رحماندوست)

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 9 آذر 1393 ساعت 11:29 ب.ظ

عالی بود

سپاس از لطف بی اندازه شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد