به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

نمی دونم بزرگ شدم یا نه

نمی دونم چی شده که این روزها به دوران کودکی خودم فکر می کنم 

اون وقت ها آرزو می کردم که زود بزرگ شم که به آرزوهام برسم حالا که به اون چیزایی که می خواستم تقریبا رسیدم  گاهی دلم برای اون شیطونی های وحشتناک خودم تنگ می شه 

 

شما ها هم این طوری هستین ؟ 

یا من دوباره شیطون شدم ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
شمع 28 دی 1387 ساعت 07:02 ب.ظ http://shamnevis.blogsky.com

من در کودکی هایم هرگز آرزو نکردم که بزرگ شوم چون می دانستم اگر بزرگ شوی حسرتش راخواهی خورد

اکنون بزرگ شده ام و حسرت می خورم

سلام
من حسرت بچگی هام رو نمی خورم چون دوست دارم مراحل جدیدی رو پشت سر بذارم ولی گاهی دلم تنگ می شه واسه شیطونی هایی که داشتم
مرسی از حضورت در کنارم

بوبو 28 دی 1387 ساعت 07:38 ب.ظ http://oojadaghlar.blogsky.com/

همدردیم نگران نباش

سلام
به خودم امیدوار شدم
مرسی که اومدی خانوم گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد