به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

هنر نقاشی

منتظر نظرات شما در مورد این نقاشی های هنر مندانه  هستم

نظرات 8 + ارسال نظر
خانمی 29 دی 1387 ساعت 08:11 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

سلام...خوبی..؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام خانوم
مرسی گلم تو خوبی؟
مرسی از این که همیشه کنارمی

خانمی 29 دی 1387 ساعت 08:13 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

من نیومدم...؟؟؟؟؟؟؟؟اومدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟الان که اینجام...

یه معذرت بابت این که به ذره فقط یه ذره دیر رسیدمم...

عزیزم معذرت واسه چی
میدونم امتحان داری نمی تونی زیاد بیای اینجا

خانمی 29 دی 1387 ساعت 08:14 ب.ظ

خیلی این نقاشیه قشنگه....کلا عکسای قشنگی گذاشتی..

بازم بیا پیشم منتظرم...

سلام خانوم
مرسی که اومدی
حتما میام پیشت گلی خانوم

moti 30 دی 1387 ساعت 09:15 ق.ظ

ترکیب دست مردونه و ببر از هر دوشون می ترسم مخصوصا نگاه ببره

سلام
نظر جالبی داشتی میتونم بپرسم چرا ترس؟

moti 30 دی 1387 ساعت 06:37 ب.ظ

باید اشتباهمو درست کنم این یه پلنگه نه ببر :D
هر دوشون یه احساسو بهم میدن ببر و پلنگ رو می گم.
از بچه گی این طور بودم از دست های خشن و بزرگ مردونه می ترسیدم. تو همین نقاشی خیره شو به نگاه پلنگه
تو نمیترسی!

ترس؟
نه نمی ترسم آخه من عاشق نقاشی هستم
این نقاشی ها هم یه حس عالی بهم میدن این که ترکیب حرکات مختلف دست انسان می تونه تصویری از حیوانات مختلف باشه به نظرت ترسناکه؟؟؟؟

فریاد 30 دی 1387 ساعت 07:13 ب.ظ http://deltangiha.blogsky.com/

قشنگ بود.....ولی منتظر شعرهای قشنگت هستم....

سلام دوست من
چشم حتمآ شعر مینویسم
ببخشید اگه یه کم دیر ولی حتما می نویسم

خانمی 30 دی 1387 ساعت 09:27 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

سلام...سلام...سلام...سلام..سلام...سلام...سلام...

گویا دو تا نظر دیگه هم داده بودیم که پرید تو راه نه؟

خوش اومدی...بازم بیا ..هروقتم که آپ کردم میام بهت می گم...حتما حتما....

فعلا...

سلام گلم
نه نظرات پیش خودم بود نپرید که
حتما وقتی آپ کردم بهت خبر میدم
بازم میام شک نکن تو دوست خوب منی

moti 1 بهمن 1387 ساعت 05:51 ب.ظ

آدما باهم فرق می کنن چون نگاهشون فرق می کنه
موفق باشی

خوب آره عزیزم
ولی نظر شما برای من خیلی با ارزش هستش
مرسی از این که به دیدنم اومدین
آرزوی من شادی همیشگی برای شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد