به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

....

دو روز بیشتر نمونده...

 به یه شروع جدید....

به کنار گذاشتن یه سری از اخلاق های بدم...

به تلاش برای بهتر شدن....

به مرور زندگی یک سال گذشته....

به اشتباهاتم....

به کارای خوبی که انجام دادم....

به دوستای جدیدم ....

به دوستای قدیمی ....

به خانواده.....

و بیشتر از همه باید به خودم فکر کنم....

به این که امسال می خوام چه جوری باشم ....

چی میخوام به دست بیارم و به جای اونا چه چیزایی رو باید کنار بذارم....

هر سال که می گذره میفهمم که شناختن خودم و خواسته هام خیلی سخته....

و0000000000

تنها چیزی که از تو می خوام خدا اینه که به من کمک کنی حالا که یک سال بزرگتر میشم

بهتر و مهربون تر از قبلم باشم...

نظرات 2 + ارسال نظر
سانیا 20 اسفند 1387 ساعت 06:34 ب.ظ http://banuye.blogsky.com/

هر سال که می گذره میفهمم که شناختن خودم و خواسته هام خیلی سخته....همین یعنی بزرگ شدی و داری بزرگتر میشی.

سلام عزیزم
مرسی از این که به دیدنم اومدی
همیشه منتظر نظراتت هستم

بابایی 20 اسفند 1387 ساعت 07:10 ب.ظ

باور دارم عزیزم که مثل همیشه موفق میشی....بدون که یه نفر هست که بهت فکر میکنه...می خواد که شاد باشی...و موفق

سلام بابی خوبم
امیدوارم که بتونم بهتر از قبلم باشم
مرسی به خاطر همه مهربونیهات
و مرسی از این که کنارمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد