به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

تولدی غیر منتظره....

یه ۲۲ اسفند دیگه گذشت ولی کاملآ متفاوت با سالهای پیش 

اصلا فکر نمیکردم کسی یادش باشه به جز دوستای صمیمی 

ولی تمام دوستای دوران دبیرستان و لیسانس و فوق به دیدنم اومدن انگار تولد من روز میثاق بود واسه تمام کسایی که چند سال از هم بی خبر بودن 

به هر حال شد زیباترین تولد دنیا همراه با اشک     لبخند      و آغوش باز برای هم  

کاش از این به بعد همین طوری بمونیم  

چقدر غمگین بودم زمانی که عزیزترین کسی که وجود داشت حتی یادش رفت به من تبریک بگه با این که روز تولد جفتمون یکی بود  

ولی حالا میدونم که کسای دیگه ای هم هستن که من فراموش کرده بودم  امیدوارم منو به خاطر این فراموشی ببخشن 

  

راستی فرقی نداره ادما چه روزی به دنیا بیان مهم اینه که به یاد هم باشیم  

تولد همه شما مبارک هر روز     ساعت    و سالی   که هست

نظرات 3 + ارسال نظر
بابایی 24 اسفند 1387 ساعت 12:25 ب.ظ

عزیزم تولدت مبارک....خوشحالم که بهت خوش گذشته....امشب بهت زنگ میزنم.....منتظرم باش....

سلام بابای نازم
مرسی یکی از شادیهام حضور تو در کنارم بود بابایی
من همیشه منتظر بابام هستم
همیشه...
ه م ی ش ه

خانمی 24 اسفند 1387 ساعت 04:00 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

سلام..

تولد.....تولد..تولدت مبارک.....

خوب چرا زود تر نگفتی؟یه کادویی!!۱هدیه ای!!!چیزی میدادیم خدمتتون!!(البته به صورت مجازی)

می دونم چه حسی آدم از کسی که انتظار نداره بشنوه تولدت مبارک....مارم تو خوشحالی خودت شریک بدون....

بازم تولدت مبارک!!!ولی یادت باشه تو هم مثل همینایی که روز تولدت خوشحالت کردن بقیه رو خوشحال کنی

سلام خانوم گلم
مرسی عزیزم
مهم اینه که ماها به یاد هم باشیم هدیه مهم نیست
اینو همیشه یادم میمونه که تو یکی از بهترین دوستامی :-)

سین پ ه ر 24 اسفند 1387 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام
خوبی تو!
حال و احوالت چه طوره؟
دماغت چاقه؟
منو میبخشی اگه نیستم!
این روزا منم خودمم کمتر میبینم!

راستی تولدت مبارک خانم گل*************************

من که یادم نبود شایدم نگفته بودی؟ اگه تو گفتی تولد من کی هست؟


انگاری این چند وقته که سرم شلوغ بوده کلی اتفاق خوب افتاده که نگفتی به من!! نامرد :-(

امتحان فوق؟



sepehr
(سخت ترین کار واسم فارسی تایپ کردنه vali baraye to faesi neveshtam :-)



delam barat tang khahad shd


bye


e

سلام اسمونی
مرسی تو خوبی؟
میگذره با خوبیهای شما
بخشیدن واسه اشتباه هست مگه تو اشتباهی کردی؟
باید یه خورده بیشتر به خودت فکر کنی
مرسی تولد تو همیشه یادم میمونه ۶ ابان بود دیگه؟
اتفاق زیاد میافته مثل بزرگ شدن پسر تو
اره فوق ـایمونولوژی
همین فارسی نوشتن به خاطر من بزرگترین هدیه بود
مرسی به خاطر همه چیز اسمونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد