به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

...

به خاطر یه تصمیم عاقلانه صمیمی ترین دوستم رو از دست دادم 

ولی فکر کنم تونستم تصمیم درستی بگیرم هر چند خیلی سخت بود  

فقط دلگیرم از خودم

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 2 شهریور 1388 ساعت 01:37 ق.ظ

یه روز سیاه یه روز سپید یه روز زرد

یه روز غروب غم گرفته سرد یه روز برای تو که شاعرانه ست

یه روز برای من که بی ترانه ست یه روز تویی روزی که شب نمیشه

یه روز منم ابری تر از همیشه
یه روز منم اسیر خاک تبعید
یه روز تویی اون ور خواب خورشید
تو چشم من تویی که اسمونی
تو خواب من تویی که مهربونی
تویی که واژه واژه دل نشینی
هنوز عزیز هنوز عزیزترینی

[ بدون نام ] 3 شهریور 1388 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام...چرا آپ میکنی خبر نمیدی....هان؟؟؟:)

ببین گاهی بعضی دوستی ها ارزش اینو داره که همه چیز رو بدی برای این که رابط رو نگه داری...اما گاهی بر عکس یه دوستی ارزش اینو داره برای این که همه چیز رو بدی تا رابطه تموم بشه
این که رابطه ی ما جزء کدوم انتخابش با خودمون...

شک داشتن به تصمیمی که می خوای بگیری کار درستی اما شک داشتن به تصمیمی که گرفتی خیلی اشتباه....

بازم بیا پیش ما....
تا بعد...

سلام خانومی
حالت چطوره؟
مرسی که اومدی
من تصمیمی رو که بگیرم دیگه شک نمی کنم به درستیش
چون مطمئنم که درسته
مگه میشه به دیدن تو نیام

[ بدون نام ] 3 شهریور 1388 ساعت 02:10 ب.ظ

:-*

:-* مرسی عزیزم

خانمی 3 شهریور 1388 ساعت 10:17 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

آپم...

اخ جون الان میام

یه پسره 5 شهریور 1388 ساعت 06:28 ب.ظ http://cope13.blogsky.com

یه هدیه برات دارم تو بلاگم
ولی باید قول بدی زودی خوب بشیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد