به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

عشق...

عشق یعنی تنها باشی و یک تکیه گاه
                         او که  چشمش آسمان باشد و چشمانت زمین 
                         آسمانی بودنت باشد همین
                         چون کویری تشنه باشی بی قرار
                         که گویی هردم آسمان بر من ببار

     عشق یعنی حسرت پنهان دل
                         زندگی در گوشه ویرانه دل

     عشق یعنی اینکه همچون سرنهی       
                         بر پای یک دل داده ای
                         اینکه موج گردی بی امان
                         بهر دریای غم و اندوه و آه

      عشق یعنی سایه ای در یک خیال
                         آرزویی سرکش و گاهی محال

      عشق یعنی کوچه ای دور و دراز
                         با هزاران سختی و شیب و فراز

             عشق یعنی عطر گل های بهشت
                     عشق یعنی زندگی و سر نوشت

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا 6 شهریور 1388 ساعت 12:01 ق.ظ http://gozare-omre-man.blogfa.com

سلام٬شعرت خیلی قشنگ بود عشق به نظرم چیز مقدسیه و آدم یکبار عاشق نمیشه چون بعضی مواقع عشق رو با دوست داشتن یا عادت اشتباه میگیریم و...٬امیدوارم تصمیمت راجع به ترک دوستت درست باشه ماها خیلی از دوستا رو از دست میدیم ولی اینو بدون خودت و زندگی خودت از همه چیز مهمتره میتونی همیشه به یادش باشی و فراموشش نکنی٬من لینکت میکنم٬خوشحال میشم به وبلاگ نوساز منم بیای٬خدانگهدارت

سلام عزیزم
حالت چطوره؟
اره عشق مقدسه ولی برای کسایی که بهش اعتقاد دارن
مغز من این واژه رو ترجمه نمیکنه
من دوستم رو کنار گذاشتم به خاطر این که از من برای جواب منفی که به خواستگاری برادرش دادم ناراحت شد
و حالا پشیمون نیستم اصلا
منم لینک کردم تو رو خانومی

[ بدون نام ] 6 شهریور 1388 ساعت 02:29 ق.ظ

کاش که میشد عکس لحظه رو بگیرم
تا پیشم بمونی عزیزم

مگه قراره برم ؟
منو تو دوستیم و دوستی خودش عکس لحظه هاست
مرسی که کنارمی

سپهر 6 شهریور 1388 ساعت 07:07 ب.ظ

همه چیز جاشونو به خاطره میدن

کاش خاطره هایی که میمونه همیشه خوب باشن

باران 6 مهر 1388 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.baran-15 blogsky.com

سلام واقعا شعر جالبی بود
خوش حال می شم به کلبه تازه ساز من هم سری بزنید
منتظرم
باران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد