به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

نامه بی جواب

برایت می نویسم هر روز، هر ساعت ،هر دقیقه و هر ثانیه 
به تک تک کلماتم عشق را کوک میزنم 
با تمام بیت های عاشقانه ،عاشق می شوم 
من برایت از غم دوری می نویسم 
از غم بی تو بودن 

برایت سال ها از غم جدایی ها نوشته ام 
از انتظاری که نمی دانم کی و کجا پایان خواهد یافت 
به احترام سرنوشت سکوت می کنم تا لحظه موعود 
از برای تو من سکوت را قربانی می کنم 

می نویسم اما نمی دانم نامه هایم را می خوانی یا نه؟ 
کبوتر عشق هر روز قاصد نامه های من است 
نامه هایی بی جواب. 
نامه هایی که نمی دانم حتی پاکتش باز می شود یا نه؟ 


شاید مهر سکوت زده ای بر لب به احترام سرنوشت 
و برای پنهان کردن عشق، قلم شکسته ای 
نمی دانم ، نمی دانم 
اما من هر روز می نویسم و هر روز خواهم نوشت 
هر ساعت،هر دقیقه و هر ثانیه 
تا لحظه موعود 
به امیدی می نویسم که دیر نرسم 
سرنوشت !همه چیز در دست توست


نظرات 1 + ارسال نظر
خودش میدونه 1 مهر 1388 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام
خانووووووووومم
مثل همیشه قشنگ نوشتی با احساس و زیبا



روزهای خوب فردا ارزومه واسه تو

سلام عزیزترینم
به اون خواسته عمل میکنم
مرسی
منم بهترین ها رو واسه تو میخوام ماه من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد