به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

خیانت

ازش پرسیدم چرا به زنت خیانت میکنی و با یه زن مطلقه و چنتا دختر دیگه هم هستی؟

مگه نباید این طوری باشه که خانومت تنها الهه پرستیدنی زندگیت باشه ولی تو میگی فلانی رو می پرستم

کسی که مادر 2 تا پسر خوشگلت هست و خودش هم به نازی عروسکه چی؟

گفت : من خانومم رو شدیدا دوست دارم و این مسئله هیچ تاثیری تو زندگیم نداره

اینو بدون همه مردا همین طوری هستن 

باورم نمی شد کسی که 15 ساله ازدواج کرده و الان نزدیک 44 سالش هست این حرف رو بزنه

خودش قبول نداشت که خیانت میکنه

من دیگه حرفی نزدم و سکوت کردم

ولی 

واقعا همه مردا همین طوری به زنشون خیانت میکنن؟

شما بگین 

من هنوز هم متعجب این مسئله هستم

نظرات 3 + ارسال نظر
اینا 1 آذر 1388 ساعت 02:08 ب.ظ http://vcddvd.blogfa.com

سلام دوست محترم
سایت خوبی داری بهت تبریک میگم.

چرا از وبلاگت مثل سایر وبلاگا بهره برداری نمیکنی؟

تو میتونی به راحتی با قرار دادن چندتا تبلیغ تو وبلاگت
شروع به کسب درآمد کنی
اگه دوست داری بیا به وبلاگ من تو وبلاگ من پایین کادر آمار بازدید سایت ، سمت چپ یک تبلیغ متنی هست روش نوشته شده ((( اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها)) روی اون کلیک کن برو توش عضو شو(عضویت رو کلیک کن ) بعد تو سایت یه سری تبلیغات هست و تو باید اونارو تو وبلاگت بزاری و اینتوری بتونی پول دربیاری
این نکته رو هم بگم اگه شماره حساب نداری تا پول توش واریز کنیم میتونی قبل از باز کردن یک حساب, به جای شماره حساب 10 تا یک وارد کنی و آخرش هم 3 تا صفر تا 13 رقم بشه و هروقت حساب بازکردی از ویرایش حساب, شماره حساب جدیدتو بدی
اگه هم به مشکلی برخوردی بیا به وبلاگ من تا به سوالات جواب بدم

موفق و پیروز باشی
آدرس سایت من اینه
vcddvd.blogfa.com

طریقه تبلیغ تو سایتتون اینطوریه که :

شما ابتدا باید روی تبلیغ وب مسترها در وبلاگ من کلیک کنید،بعد صفحه ای براتون باز میشه که تو کادر گوشه سمت راست نوشته عضویت در سیستم ،باید روی اون کلیک کنیدودر سیستم عضو بشیدبعد از اینکه عضو شدید می تونید برای سایتتون تبلیغ بزارید و تجارت کنید بالای سمت راست اون نوشته شده تبلیغات گرافیکی . کلیک کنید هر تبلیغی رو که می خواین یک صفحه داره که توش یک سری کد نوشته شما باید اون کد ها رو select all کنید (Ctrl+ A) بعد راست کلیک کنید وکدها رو کپی کنید بعد بیاین تو blogfa اونجا تنظیمات سیستم رو باز کنیداونجا یک کادر شبیه همون کادری که کپی کردید داره( کادر پایین رو می گم) اونجا paste کنید همون کد ها اونجا وارد می شه بعد رو ثبت تنظیمات کلیک کنید و وبلاگتون آماده است

امین 1 آذر 1388 ساعت 02:08 ب.ظ http://ahange-eshgh.blogsky.com

میدونی که دریک رابطه جنسی زنان بیشتر از مردان لذت میبرند
ولی مردان بیشتر از زنان از شهوت جنسی برخوردارند
واگه کسی بگه اینطور نیست یا داره احساس خودشو سرکوب می کنه (کاری که ماها توی ایران مجبور به انجامش هستیم)ویا استثناست
اما این دلیل موجهی واسه خیانت نیست
با این حال فکر کنم تعداد زنان خیانتکار به همسرشون بیشتر ازمردان باشه
واسه اونا چی داری که بگی؟

سلام
اقا امین من هیچ کدوم رو تایید نمیکنم
هم زن باید به تعهدی که برای زندگی مشترک میده پایبند باشه و هم مرد
ولی اگه نمیتونه برای چی باید زندگی خودش رو و یکی دیگه رو خراب کنه اونم به اسم ازدواج
چه زن و چه مرد اگه می خوان خیانت کنن به نظرت واسه طرف مقابل قابل تحمل هست این رفتار؟
من از این کار اون فرد تعجب کردم که اگه واقعا خانومش رو اینقدر دوست داره میتونه احساسشو به اونی که مادر بچه هاشه صادقانه بگه تا اگه مشکلی هم از نظر روابط جنسیشون هست بر طرف بشه
بین زن و مردی که چند ساله با هم زندگی میکنن فکر نمیکنم کار سختی باشه حرف زدن در مورد مسائلشون
به نظر شما این کار صحیح تر هست یا این که بره با هر کسی ؟

اینا 1 آذر 1388 ساعت 02:09 ب.ظ http://vcddvd.blogfa.com

سلام دوست محترم
سایت خوبی داری بهت تبریک میگم.

چرا از وبلاگت مثل سایر وبلاگا بهره برداری نمیکنی؟

تو میتونی به راحتی با قرار دادن چندتا تبلیغ تو وبلاگت
شروع به کسب درآمد کنی
اگه دوست داری بیا به وبلاگ من تو وبلاگ من پایین کادر آمار بازدید سایت ، سمت چپ یک تبلیغ متنی هست روش نوشته شده ((( اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها)) روی اون کلیک کن برو توش عضو شو(عضویت رو کلیک کن ) بعد تو سایت یه سری تبلیغات هست و تو باید اونارو تو وبلاگت بزاری و اینتوری بتونی پول دربیاری
این نکته رو هم بگم اگه شماره حساب نداری تا پول توش واریز کنیم میتونی قبل از باز کردن یک حساب, به جای شماره حساب 10 تا یک وارد کنی و آخرش هم 3 تا صفر تا 13 رقم بشه و هروقت حساب بازکردی از ویرایش حساب, شماره حساب جدیدتو بدی
اگه هم به مشکلی برخوردی بیا به وبلاگ من تا به سوالات جواب بدم

موفق و پیروز باشی
آدرس سایت من اینه
vcddvd.blogfa.com

طریقه تبلیغ تو سایتتون اینطوریه که :

شما ابتدا باید روی تبلیغ وب مسترها در وبلاگ من کلیک کنید،بعد صفحه ای براتون باز میشه که تو کادر گوشه سمت راست نوشته عضویت در سیستم ،باید روی اون کلیک کنیدودر سیستم عضو بشیدبعد از اینکه عضو شدید می تونید برای سایتتون تبلیغ بزارید و تجارت کنید بالای سمت راست اون نوشته شده تبلیغات گرافیکی . کلیک کنید هر تبلیغی رو که می خواین یک صفحه داره که توش یک سری کد نوشته شما باید اون کد ها رو select all کنید (Ctrl+ A) بعد راست کلیک کنید وکدها رو کپی کنید بعد بیاین تو blogfa اونجا تنظیمات سیستم رو باز کنیداونجا یک کادر شبیه همون کادری که کپی کردید داره( کادر پایین رو می گم) اونجا paste کنید همون کد ها اونجا وارد می شه بعد رو ثبت تنظیمات کلیک کنید و وبلاگتون آماده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد