به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

سلام به همه

اگر به مطالب علمی علاقه دارید از این به بعد می تونید با من در chromatine.blogsky.com همراه باشید 
سعی میکنم که خسته کننده نباشه مطالب 
همه پست های قبل رو حذف کردم و از امروز دوباره می نویسم
راستی اگر سئوالی دارین در مورد زیست شناسی تا اونجایی که بتونم پاسخ خواهم داد ( اگه بلد باشم اگر هم ندونم می پرسم و پاسخ شما رو حتما میدم)

نظرات 3 + ارسال نظر
فریبا 4 آذر 1388 ساعت 12:56 ب.ظ http://fariba66.blogsky.com

سلام
اگه به شعرعلاقه داری یه سری به وبم بزن
سعی کردم اشعاری باشند که کمتر خوانده شده اند

سلام
معلومه که دوست دارم
حتما به دیدارت میام

- 4 آذر 1388 ساعت 01:41 ب.ظ

من به مطالب علمی علاقه ندارم

هر کسی یه سلیقه ای داره
من که نمیتونم مجبورت کنم علاقه داشته باشی

حسن 4 آذر 1388 ساعت 05:00 ب.ظ http://makhmal.blogsky.com/

سلام
خوب هستید .
ویلاگ قشنگی دارید . عالیه - آدرس ویلاگ شما رو به وبلاگم اضافه کردم .( برای تبادل لینک )

سلام
مرسی
شما خوبین
من هم لینکتون میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد