به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

امان از دل......

ندونستی که بعد از تو چراغ خونه خاموشه
گلهای خونه پژمرده همه حرفا فراموشه
امید با تو بودن هم درون سینه ام مرده
تو را داشتن تو این دنیا چه ساده پیشم افسرده
هنوز عطر نفسهاتو فضای خونه پر کرده
دل عاشق من اینجا بدون تو پر از درده
بیا برگرد دلم تنگه گلهای خونه بی رنگه
چه سخت منتظر موندن دلم بدجوری دل تنگه
تو که رفتی و نموندی درد عشقم رو نخوندی
این صدا پر از ترانه قلب خستمو سوزوندی
کاش می شد قصه عشقم با تو دنباله بگیره
هر چی دیوار جدایی بین ما دو تا بمیره
هنوز عطر نفسهاتو فضای خونه پر کرده
دل عاشق من اینجا بدون تو پر از درده
بیا برگرد دلم تنگه گلهای خونه بی رنگه
چه سخت منتظر موندن دلم بدجوری دل تنگه


امان از دل...........

خدای من امان از دل............

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد 27 آذر 1388 ساعت 07:03 ب.ظ http://kumail.blogsky.com

سلام من بر حسین
سلام من بر کربلا
و سلام من بر ...
فرا رسیدن ماه شهادت را به شما تسلیت عرض می کنم.

حسن 27 آذر 1388 ساعت 08:39 ب.ظ http://last-shop.mihanblog.com/

سلام منم خوشحالم
شمام لینک شدید دوست من
منم از آشنایی با شم خوشحالم
من یه شعر کوچیکی گفتم بعدا میزارم تو نظراتت ببین به در میخوره ؟

باشه حتما هستم در خدمتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد