به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

:-(

می دونی چرا پروانه؟چون بال داره .مثل گل نیست که ریشه داشته باشی) بیایم هممون مثل پروانه باشیم .بال پرواز داشته باشیم.باطن زیبا داشته باشیم مثل پروانه.و عمر کوتاه اما مفید.

این حرف برام خیلی سنگین بود 

خیلی حرفا پشتش بود و تو ساکت موندی و چیزی نگفتی ...

تویی که من رو بهتر از همه اون دخترا میشناسی و میدونی که من به هیچ کس بدی نمیکنم حتی اگه بهم بدی کنن

اره من یه گلم و ریشه دارم 

محدودم  ولی این محدوده به اندازه یه دنیا وسیع بود

یه گل شاید ریشه داشته باشه ولی اگه همون گلها نبودن پروانه ها میخواستن از کجا غذاشون رو به دست بیارن

خیلی از پروانه ها در عین داشتن زیبایی  وعمر کوتاه مفید نیستن و سمی هستن 

درست مثل این پروانه که روحم رو زخم زد و رفت  و سمش رو منتشر کرد

من نمیخوام پروانه باشم 

همین گل بودن رو ترجیح میدم اونم گلی که کل عمرش یه بهاره

نظرات 7 + ارسال نظر
نقاب 16 بهمن 1388 ساعت 12:12 ق.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام مینا عزیز...

نمی دانم چرا احساس کردم هنوز دود دل هستی...هنوز در تناقضی.. میگی ولش بیخیال...بعد میگی نه چرا؟؟

دوست داری رها باشی رهاش کنی..بعد میگی مگه رها شدن ازادی شدنه؟

اینو از شعرت یه جورایی برداشت کردم...

دنبال مقصر می کردی؟
بعد خودتو متهم میکنی...بعدا رفع اتهام ..اما هیچگاه دیگران رو علت مشکل نمیدونی... همان طور که خودت گفتی اگه کسی بهت بدی کنه ...بیخیالش میشی.

شایدهم من بد برداشت کردم... ولی یه جورایی تناقض

سلام دوست خوب من ...

دو دل که هستم
ولی تا گرفتن تصمیم هنوز چند صباحی وقت هست
اره دوست دارم رها باشم
ازاد ازاد
مثل گل مینا که وحشی و خود روی اون خیلی زیبا تره تا مینا های گل خونه ای

دنبال مقصر برای کارهای خودم هیچ وقت نبودم و نیستم چون این منم که مسئول رفتار هام هستم

بخشیدن ادما رو خیلی وقت هست که یاد گرفتم نقاب جان و همیشه بدیها رو زود فراموش میکنم

من کلا ادم متناقضی هستم اینو چند نفر تا حالا گفتن به من و این که نمیشه تشخیص داد که چی توی ذهنم میگذره تا وقتی که عملی نشه هیچ کس نمیفهمه

مرسی که به من سر میزنی و تنهام نمیذاری نقاب جان

دارا 16 بهمن 1388 ساعت 01:09 ب.ظ http://happyguy.blogfa.com

سلام
سلام گریه ام گرفت
میگم یه سری گل جدید کشف شده
دانشمند ها میگن این گل ها عمرشان از بهار تا اوایل پاییز هست
حالا اگه اینجوری باشه که نباید گریه کنی
من میگم نه گل باش نه پروانه
یه ماهی بشو که توی آکواریوم وبلاگت شنا میکنی
عمگین نباش دیگه
بابای


سلام
خوبی؟
دارا تو سومین کسی هستی که به من میگی ماهی
اولینش مادر بزرگم بود که سال ۶۹ فوت کرد
دومینش سعید که خیلی مهربون هست
و سومین نفر تو هستی
باشه من میخوام ماهی باشم
یه ماهی کوچولو و دوست داشتنی :-)

حسن 16 بهمن 1388 ساعت 06:54 ب.ظ http://makhmal.blogsky.com/

سلام
خوب هستید
یه سری به ما هم بزنید.
خوشحال میشیم

سلام
مرسی شما خوبین
بله همین حالا میام

حسن 17 بهمن 1388 ساعت 05:44 ب.ظ http://makhmal.blogsky.com/

سلام
خوش اومدید
بیشتر به م سر بزنید

سلام
مرسی
حتما

دارینوش 19 بهمن 1388 ساعت 02:37 ب.ظ http://Fly.blogsky.com

سلام.
نه گل باش و نه پروانه . اگه خودت باشی بهتره

سلام
چشم
سعی میکنم همیشه خود خود خودم باشم

رضا 19 بهمن 1388 ساعت 07:54 ب.ظ http://Rahva.mihanblog.com

وقتی که دیگر نبود...من به بودنش نیازمند شدم!
وقتی که دیگر رفت...من به انتظار آمدنش نشستم!
وقتی که دیگر نمیتوانست مرا دوست بدارد...من او را دوست داشتم!
وقتی که او تمام کرد...من شروع کردم!
وقتی او تمام شد...من آغاز شدم...
و چه سخت است تنها متولد شدن...
مثل تنها زندگی کردن است....
........................................
سلام
آخییی ... خیلی به دلم نشست ...
می فهمم چی می گی ..... ولی همون گل مینا باش از هرچیزی بهتره ....
مرسی که اومدی ....
الهی ...................

روزی که نگاهم در هم آمیخت
می خواستم بگویم که...!
اما سکوت کردم.


سلام
مرسی از نظرت
ولی محکم باش این بهترین هدیه ای هست که به غرورش میدی

افق 19 بهمن 1388 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.BoustaneMousighi.BlogSky.com

زنده و هماره شاد باشی ، مینای عزیز

مرسی افق عزیز
ارزوی منم شادی همیشگی هست برای تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد