به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

غریبه

قصه دل کندن من
از عبور یه غریبه
سر گذشت روزگار
سوتو کور یه غریبه

قصه بودنو رفتن
تا ابد همسفرم شد
وقتی که ایینه پر شد
از حضور یه غریبه
قصه بودنو رفتن
تا ابد همسفرم شد
وقتی که ایینه پر شد
از حضور یه غریبه

میگذرم از شبو باور میکنم
که تموم قصه هام پر از غمه
باز دوباره جای زخم بی کسی
روی قلبم چشم به راه مرحم

میگذرم از تو که اون غریبه ای
اون که تنهاییمو زیر پا گذاشت
ایینه قدیمیمو شکستو رفت
تا ابد دل منو تنها گذاشت

میگذرم از تو که اون غریبه ای
اون که تنهاییمو زیر پا گذاشت
ایینه قدیمیمو شکستو رفت
تا ابد دل منو تنها گذاشت

یه ترانه قدیمی از شادمهر که من خیلی دوستش دارم 

دوران دبیرستان رو به یادم میاره و خودم رو 

ولی حالا خیلی با اون روزا فرق دارم 

غریبه این شعر خودم هستم نه هیچ کس دیگه ای

نظرات 5 + ارسال نظر
دارا 5 اسفند 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://happyguy.blogfa.com

سلام با یک مطلب با حال آپم
بدو بدو بیا

سلام
الان الان الان میام

راوی 6 اسفند 1388 ساعت 01:26 ب.ظ http://ravi-rahnama.blogsky.com

سلام مینا خانوم.
شعر قشنگی بود......
من فکر کردم غریبه منم....نگو شما هم غریبید......
به دیدنم بیایید
منتظرتونم....
ممنون
بدروووووووووووووووووووود

سلام
خوبین؟
حتما میام
چون فکر کنم دلم خیلی برای شما و عسل بانو تنگ میشه

راوی رهنما 7 اسفند 1388 ساعت 10:12 ق.ظ http://ravi-rahnama.blogsky.com

سلام دوست عزیزم.
ممنون که اومدی و به من سر زدی.....
بله حتما میام....
شما هم بیایین ...
خواهشا یه بار برای همیشه نباشه....
ممنون

سلام
مطمئن باشین که من همیشه به دیدنتون میام

نقاب 7 اسفند 1388 ساعت 09:27 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام مینا جان.. خوب هستید؟

وای چقدر این ترانه ابی به دل میشینه.. با اجازتون برای وبلاگم انتخاب می کنم.

اما ای غریبه.... چه زیبا گفته::

وقتی که ایینه پر شد
از حضور یه غریبه

ایینه پر شد.... نمی دونم شاید منظورش اینه که طاقت تموم شده .... شاید از عشق غریبه و شاید از نفرت غریبه

خوبه .... برای من هم برخی از ترانه ها یاداور روزهای تلخ و شیرینه... یادشان بخیر

سلام
خوب خوبم

منم این ترانه ابی رو خیلی دوست دارم شما هم انتخابش کنید واقعا خوشحال میشم

من غریبه این شعر رو وقتی با خودم مقایسه کردم
وقتی که ایینه پر شد از حضور مینا
مینایی که خیلی فرق داره با گذشته
دیدم این غریبه خود منم


از یه نظر هم با این دیدگاه شما در موردش موافقم

اره یادشون بخیر

دارینوش 10 اسفند 1388 ساعت 12:05 ب.ظ http://Fly.blogsky.com

سلام.
یه چیزایی یه زمانایی یه جاهایی خاطره میشن که یا خوبن یا بدن اگرم که بدن بازم خوبن.
امیدوارم خاطره خوبی بیادت اومده باشه.

سلام
اره دقیقا همین طوره
خاطرات خیلی خوبی که هرگز فراموش نمیشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد