به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

....

شاید تا امروز این تصور رو داشتم که یه همچین روزی خیلی راحت تصمیم میگریم و حرف دلم رو قبول میکنم

ولی حالا  که شوخی شوخی جدی شده  از این که بخوام وارد یه زندگی دونفره  بشم میترسم 

 نمیدونم شاید به خاطر ترس از ناشناخته ها باشه 

نمیدونم باید چقدر فکر کنم تا تصمیم بگیرم

اصلا باید چه چیزایی رو ملاک انتخاب قرار بدم

شما ها چی ؟

تا حالا این حس رو داشتین 

زندگیم شده یه چند راهی بزرگ

 

به نظر شما چه چیزایی میتونه یه ملاک خوب باشه

واسه انتخاب یه نفر 

تا بعد از اون پشیمون نشم از تصمیمی که گرفتم؟

نظرات 6 + ارسال نظر
بازار انلاین 27 اردیبهشت 1389 ساعت 08:12 ب.ظ http://www.bazareonline.ir

افزایش رایگان آمار بازدید سایت ها و وبلاگ ها

فقط کافیه تو سایت بزرگ بازار آنلاین عضو بشید و سایت یا وبلاگ خودتونو معرفی کنید.

اگه تو دوستا و آشناهاتون کسی رو دارید که شرکت یا کاری داره میتونید برای تبلیغات سایت بازار آنلاین رو بهش معرفی کنید.
مدیرای وبلاگ عزیز هم اگه لطف کنن لینک مارو تو وبلاگشون با عنوان تبلیغات اینترنتی رایگان بازار آنلاین بذارن ممنون می شیم.
امیدواریم بتونیم خدمات کوچیکی به همه وبلاگ ها و سایت ها ارائه بدیم
www.bazareonline.ir

forush 27 اردیبهشت 1389 ساعت 09:45 ب.ظ http://shahreroyaee.mihanblog.com

خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید.

:-) 30 اردیبهشت 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

به نظر من اول از همه ایمان و عقیده طرف شرطه و اینکه روحیاتش با تو سازگار هست یا نه!!!البته موقعیت خانوادگی هم میتونه ملاک مهمی باشه
موفق باشی عزیزم:-)

مرسی از این که راهنمایی کردین منو دوست خوبم

علیرضا 1 خرداد 1389 ساعت 12:48 ق.ظ http://www.smstak.blogsky.com

سلام مینا جون من sms takهستم خواستم اگه نمی خوای من لینگ کنی خبر بده من هم شما رو پاک کنم مرسی

سپهر 1 خرداد 1389 ساعت 01:57 ق.ظ

ایشاالله فردا همه چیز okey
نگران نباش خانووومی

امیدوار بودم که خوب باشه
و واقعا محششششششششششششششششششششششر بود
مرسی سعید جونم

شبگردتنها 8 خرداد 1389 ساعت 02:44 ق.ظ http://alireza-dislike-2010.blogfa.com

شانسی سایتتو باز کردم.مطالبتون با روحیه من سازگاره.بیشتر مطالب غمگین بذارید لطفا.منم یه وبلاگ کوچیک دارم.به ال شما نمریسه.ممنونم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد